Hop til indhold

Klinikker uden tidsbestilling

Featured Replies

Skrevet

Hej,
Jeg hader at ringe. Og jeg kan også godt lide at være impulsiv. Derfor elsker jeg steder som f.eks. Abel Cathrines Gade hvor man kan komme ind udefra uden bestilling og vælge den pige der lige falder en i øjnene. Jeg synes dog de fleste andre steder jeg kender er lukket.

Er der nogen der kender andre steder? :)

Skrevet

Da jeg besøgte Lærke Love hos Valbypigerne var det uden tidsbestilling, men hvor jeg bare kom forbi og kunne se et åbent skilt i døren. Hun er dog den eneste af pigerne på stedet med det koncept.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/184325-frækt-møde-med-lærke-love-hos-valbypigerne-på-en-solskinsdag/?tab=comments#comment-1612880

Ellers skulle jeg mene du bare kan komme forbi hos Pussygalores.

https://70210026.dk/

Skrevet

Så vidt jeg ved, kan man besøge Eventyrpigerne uden tidsbestilling. Dog klogt at kigge på hjemmesiden først, for at se om stedet har åbent den dag.

Når man gør det på den måde, kan man selvfølgeligt risikere en lang ventetid.

Skrevet

Alle danske klinikker er i princippet uden tidsbestilling, man bliver bare altid rådet til at bestille tid hvis du ønsker at besøge en specifik pige på et specifikt tidspunkt - dette er kun for folks egen skyld , så de slipper for ventetid ❤️ på Pg er der flere i løbet af dagen som bare dropper ind :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.