Hop til indhold
Guest Nice and easy

Åh Mona Mona Mona...

Recommended Posts

Guest Nice and easy
Skrevet (edited)

Efter den noget blandede oplevelse med Brianna kørte jeg hjem og sundede mig lidt. Så tjekkede jeg Herlev på EG. Mona var ikke taget hjem endnu, så jeg aftalte 45 min. til lidt senere på aftenen. Hun tog imod mig med et stort smil. Venligheden selv. Det begyndte på en anden måde denne gang end det plejer. Hun lå på ryggen ved min side, og jeg kælede hende blidt som var hun min kæreste. Det var dejligt at mærke at hun slappede af i det, og nød kærtegnene. Lille manden pressede på og ville også være med nu. Men han måtte vente for Mona har så dejlig en mis, som måtte kysses og slikkes. Så ville Mona have mig til, at bruge fingrede på perlen. Hun er til blide strøj. Faktisk var det herligt, at hun et par gange selv styrede mine fingre hen på det helt rigtige sted. Hun blev smask våd og varm dernede. Jeg fortsatte til hun fik en sød lille ryste tur i underlivet. Dejligt at mærke at hun ikke altid er bly og stille. Resten af tiden gik med hendes fantastiske cowgirl evner. Hun kan desværre ikke tage den dybt nok ind til, at jeg kan mærke hende i hele skaftets længde. Men alligevel får hun mig til, at eksplodere på en god lang måde. Jeg har tidligere forkælet hende med god massage efter fornøjelserne, så der var intet kissejag med, at få mig ekspederet ud af porten. Så således også massage til hende denne gang.
Jeg bliver aldrig træt af søde Mona.

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...