Trucker 67 Skrevet 27. Juni Vil prøve en madam, for første gang. Befinder mig i østjylland. Hvilke kan eller vil i anbefale? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 148 Skrevet 27. Juni Hvad er dine ønsker til seancen og hvad er dine krav til dominaen (alder, udseende, erfaring, påklædning, udstyr, sted)? Der er, i hvert fald i perioder, jævnt mange dominaer at vælge imellem heromkring. Fra eksotiske Amandara til russiske Lola til alle mulige andre som tilbyder "domination for you" for 400 kr. ekstra, hvad det så end dækker over. Min personlige favorit de senere år har været Jasmin der bor lidt uden for Langå og tidligere var i Aarhus, men hun er tilsyneladende ikke aktiv lige nu. Så hvis det skal være snart og det skal være et sikkert valg så tag kontakt til Villabella i Odense. Det er helt sikkert værd at rejse efter i mine øjne, jeg har været der en håndfuld gange over årene. Illona og Sandy i Villabella ved præcist hvad de laver, de er seriøse og de er et syn for guder. Deres hus er specialdesignet til at opfylde alle de ønsker du slet ikke vidste du havde til S/M og de har brugt mange år på at perfektionere det. Så hvis du vil have en erfaren kvinde med både hjerne, hjerte og en udstråling der seriøst sparker røv og et rent paradis af et hus at bredde dig ud i - så kan jeg af egen erfaring anbefale dem, både til nybegyndere og erfarne entusiaster. www.villabella.dk Jeg er ikke bekendt med at der findes en tilsvarende egentlig "dungeon" her i Aarhus-området. Men først og fremmest: Gør det klart for dig selv hvad det er du gerne vil have og hvad du er villig til at betale i første omgang. Det gør det meget lettere for andre at komme med deres anbefalinger, for forskellige dominaer kan forskellige ting. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 28. Juni Halløj. Lola i Brabrand er et godt bud... russisk domina. Har besøgt hende en del gange da hun var i Ålestrup... Hun er især god hvis du er til de våde lege.. Hun svare altid på SMS.. så er nem at få en dialog /aftale med... Men lad os høre hvad du beslutter dig for... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 28. Juni Du vil muligvis lige kunne nå at møde Lina BBW i Hadsten inden hun går på sommerferie. https://annoncelight.dk/showad/331307 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 28. Juni MADAME DIRTY BLACK ISABELL ( kvinde) - Annoncelight her kan du få alle dine lyster styret, hun er meget forstånde og lytter til dine ønsker og så er hun bare dejlig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 28. Juni knallert skrev, for 13 minutter siden: MADAME DIRTY BLACK ISABELL ( kvinde) - Annoncelight her kan du få alle dine lyster styret, hun er meget forstånde og lytter til dine ønsker og så er hun bare dejlig Ja hun lyder til at være et godt bud. Tror jeg vil prøve at få en aftale i hus med hende. Er hun også til urin? Ved du noget om det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 28. Juni Håbet skrev, for 22 minutter siden: Ja hun lyder til at være et godt bud. Tror jeg vil prøve at få en aftale i hus med hende. Er hun også til urin? Ved du noget om det? det mener jeg hun er som giver, men bare skriv til hende og hun svare når hun har tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselas 88 Skrevet 28. Juni Håbet skrev, for 3 timer siden: Ja hun lyder til at være et godt bud. Tror jeg vil prøve at få en aftale i hus med hende. Er hun også til urin? Ved du noget om det? Håber du smider en anmeldelse efter dit besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Håbet 10 Skrevet 2. Juli Lasselas skrev, den 28.6.2024 at 16:48: Håber du smider en anmeldelse efter dit besøg. Det vil jeg gøre.. når jeg har været forbi hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 148 Skrevet 5. Juli Håbet skrev, den 28.6.2024 at 08:42: Halløj. Lola i Brabrand er et godt bud... russisk domina. Har besøgt hende en del gange da hun var i Ålestrup... Hun er især god hvis du er til de våde lege.. Hun svare altid på SMS.. så er nem at få en dialog /aftale med... Men lad os høre hvad du beslutter dig for... Hvordan er forholdene i Brabrand? Da jeg besøgte Lola sidst var det inde i en "lånt" lejlighed i Aarhus midtby der ikke gjorde noget godt for nogen og ikke var udstyret til S/M - og nåh ja, det mest indiskrete sted man kunne finde. Er hendes Brabrand-sted indrettet til seriøs leg og har det nogenlunde diskrete adgangsforhold? På forhånd tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GH Mand 0 Skrevet 26. Juli Trucker skrev, den 28.6.2024 at 00:04: Vil prøve en madam, for første gang. Befinder mig i østjylland. Hvilke kan eller vil i anbefale? På forhånd tak. Jeg vil anbefale dig en, som IKKE annoncerer med BDSM. Fortæl hende, hvad du har lyst til og se, hvordan hun reagerer. Hvis hun reagerer positivt har hun måske lyst til at prøve, og så må I se, hvordan det fungerer. Jeg er blevet domineret af masser af piger, men kun 1-2 annoncerede med BDSM. Jeg oplærte dem selv, og de blev supergode. Men det kommer an på, hvad du ønsker, for hvis du ønsker virkelig hård BDSM, skal du nok have fat i en prof domina. Held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg