Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er vild med polske milfs

Mødt i går Hot Alice i udkanten af Herning i et meget roligt rækkehuskvarter midt på dagen.

https://annoncelight.dk/showad/340860

Gode anmeldelser. Smukke billeder. Nem kommunikation på SMS.

Lige før jeg landede spurgte hun mig, om jeg var ved at være der. Hun var klar. 

Hun stod klar i døren, og koncentrerede sig om mig. Fik et hurtigt kindkys.

Det er sikkert Alice på billederne, men nu med lidt mere sul på kæberne og maven-- men der synes jeg bare er mere frækt.

Blev led ovenpå til bollerummet. Jeg ville gerne have en hurtig skyller, og hun gav mig et rap i måsen på vej derud.

Masser af nærvær og masser af kys da JEG var klar. Frækt i blikket, og indbydende. Hun smed sig på ryggen på sengen:  "Så kom og ta' mig, hvis du vil ha' mig"

Ja tak. 

Det var sjovt at bakse, og skiftes til at give og modtage. Virkede fuldstændigt kærresteagtigt. Kyssede hele veje igennem, helt indtil  jeg gik ud af døren. Hun rørte ikke en mobiltelefon i den tid jeg var sammen med hende

Jeg havde kun bestilt 30 min standard GFE, men i LUX-versionen er der fuld gas på ALT, hvad man kan finde på uden hjælpemidler. Det må jeg prøve næste gang.

Pas på denne dejlige quinde. Hun er en ener. 

Redigeret af Dockim

Skrevet

Hende har jeg også besøgt. Jeg giver min varmeste anbefaling. 

Skrevet

Tak for en god anmeldelse !

Hun skal da helt klart have et besøg næste gang hun kommer nord på !

Skrevet

Har også haft kig på hende.  @Dockim  ved du om hun kommer tilbage?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.