Hop til indhold

Lin - uengageret og kedelig

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Lin idag. Og det bliver ved denne ene gang. Lad mig starte med at slå det fast. Det er ikke fordi hun ikke er pæn og lækker nok. Man er ikke i tvivl om at hendes bryster er hjulpet godt på vej. Jeg gætter på at hun er gået fra nærmest ingenting til ‘noget’. Implantaterne kan tydeligt mærkes 

Nå men selve massagen var så ligegyldig. Hun smånusser lidt. Masserer højre ben men glemmer venstre. Masserede slet ikke ryggen. Men synes at min nakke skulle have med albuen..virkelig mærkeligt. 

Sexakten var hurtigt overstået. Hun var ufokuseret og uden indlevelse. Det var tydeligvis de 1200 kr der var den væsentlige del af besøget. Ja ja - det er da også klart nok - men hun virkede ikke som en der var interesseret i at blive rørt - eller røre. 

jeg var hurtigt ude af døren. Her kommer jeg ikke igen

Stedet 9/10

pigen 7/10

massagen 2/10

sex 2/10

https://annoncelight.dk/showad/368302

• 8 months later...
Skrevet

Forstår jeg ganske enkelt ikke. Jeg besøgte Linny i Herning hvor stedet ikke var til mere end 5/10. Linny er mega sød og har en virkelig smuk krop, en stram mis der hurtigt blev naturligt våd da vi kælede. 

Jeg vurderer:

Pigen 8/10

Massage 8/10

Sex 9/10

• 2 weeks later...
Skrevet
VikingDK1710 skrev, den 4.3.2025 at 17:36:

Forstår jeg ganske enkelt ikke. Jeg besøgte Linny i Herning hvor stedet ikke var til mere end 5/10. Linny er mega sød og har en virkelig smuk krop, en stram mis der hurtigt blev naturligt våd da vi kælede. 

Jeg vurderer:

Pigen 8/10

Massage 8/10

Sex 9/10

Nu er tråden jo 3/4 år gammel…

Har erfaret, at især thai pigerne “låner” hinandens profiler. Er flere gange blevet overrasket over pigen det åbnede døren var en jeg tidligere havde besøgt et andet sted, og med en anden profil…Det er en af grundene til de meget divergerende oplevelser der nogle gange er…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.