Free soul 6 Skrevet 27. Juni Jeg advarer lige alle andre mod denne profil!!! Jeg kan ikke finde ud af at indsætte link, måske en kan hjælpe??? “Jylland62” til en start, så hedder kvinden ikke Sanne, men noget jeg hverken kan sige eller stave til…. og det er jo så også bare en detalje. hun påstår at hun er Spansk, men mit bud er at hun er Russer…. det er på ingen måde den kvinde der er på fotos, har prøvet at anmelde, men kan ikke bevise at det er fotos af en anden. inden jeg besøgte hende havde jeg spurgt om den kvinde jeg ville møde var den kvinde der er på fotos og om de var nye og vellignende, hvilket blev bekræftet, men så ikke var tilfældet…. i skal tænke 15 år ældre, plus 20 kilo og med mindre, hårde og ikke særligt kønne bryster og i det hele taget et slidt, træt og noget maskulint udsende…. Den skriftlige Kommunikationen, inden, foregik på fejlfrit dansk, så hun har en til at skrive for sig, en mand at dømme efter den str. 48 der stod indenfor døren. jeg kom til aftalt tid og skrev til hende 5 min før som hun (han) havde bedt om, men fin lov til at stå uden for døren/ ude på gaden i 10 min..,, da hun åbnede døren, gemte hun sig bag den til jeg var kommet ind, hvorefter hun hurtigt fik mig ind på rum og krævede pengene ind…. Alt det her havde jeg (næsten) kunnet tilgive, hvis ydelsen havde været som beskrevet og som vi havde aftalt på forhånd, men det var ikke i nærheden af det….. jeg tænker selv at jeg havde gjort alt hvad jeg kunne på forhånd, for at sikre mig, men burde selvfølgelig have gået igen, men gjorde det ikke da jeg tænkte at det jo kunne være at hun trods alt, gav en god service, men ak nej jeg betalt 1500 for en time og stod på gaden efter 40 min og det er incl bad bagefter….. har en del erfaring med GP, dog ikke tantra, men kan åbenbart stadigt snydes. jeg håber at jeg kan spare nogle af jer for den sammen dårlige oplevelse….. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtøre 319 Skrevet 27. Juni Jeg har haft 100% samme oplevelse! Hun er såmænd sød og rar, men oplevelsen er bare milevidt fra hvad der skrives i annoncen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1034 Skrevet 27. Juni (edited) Hun er anmeldt tidligere, men aldrig positivt. https://www.eroguide.dk/forum/topic/184564-sanne-tantra-på-alle-måder-fake/?tab=comments#comment-1614443 https://annoncelight.dk/showad/402078 Redigeret 27. Juni af Julius Tilføjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 288 Skrevet 27. Juni (edited) Træls oplevelse. Du havde dog ikke helt gjort det du kunne på forhånd, for havde du søgt og læst herinde, så ville du være blevet advaret - men ja, det er nogle dygtige folk, der styrer de annoncer og sms. Redigeret 27. Juni af niskanen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nillerniller 587 Skrevet 8. Juli Free soul skrev, den 27.6.2024 at 20:19: Sanne Nok top 3 navn på EG over mest advaret imod og flest negative anmeldelser,.men man kan jo heraf udlede, at taktikken med danske flag, dansk navn, falske fotos, kommunikation af muligvis dansk ven/bagmand/udlejer og påstand om tantra fungerer rigtig fint for dem, da der er nye negative anmeldelser ugentligt Free soul skrev, den 27.6.2024 at 20:19: hun påstår at hun er Spansk, men mit bud er at hun er Russer…. det er på ingen måde den kvinde der er på fotos Jeps, og annoncen bla med danske flag samt 10-20 advarsler herinde er et lille vink med en vognstang Free soul skrev, den 27.6.2024 at 20:19: tantra Generelt, som skrevet af mange herinde i mange tråde, skal bare ordet tantra og lingam massage straks få advarselslamper til at blinke og hyle i ens knold Free soul skrev, den 27.6.2024 at 20:19: jeg tænker selv at jeg havde gjort alt hvad jeg kunne på forhånd, for at sikre mig, men burde selvfølgelig have gået igen Næh og ja: altid gå straks man opdager mistænkelige ting som 'gemme sig bag dør og skjule falske fotos', pres og stress at få penge eller at kunden tager tøjet af, da de fleste så indirekte tilskyndes til at blive (klar taktik fra snydepelsene). Havde du søgt bRe tantra eller Sanne eller begge to i udråbstegn, var der kommer utallige advarsler op. Om tlfnr også kan søges på 180.dk eller fotos via søgemaskiner som bla yandex, sikkert. Selv om nogle svindlere jo skifter nummer og fotos som vi andre underbukser. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q="Sanne tantra"&updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=or https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=Sanne &search_and_or=or&sortby=relevancy Free soul skrev, den 27.6.2024 at 20:19: Jeg kan ikke finde ud af at indsætte link, måske en kan hjælpe??? “Jylland62” Google 'indsæt link'. Brug mus eller knap holdt nede fra tlf på den adresse i browseren, du vil linke til, her en annonce fra annoncelight. Opret tråd. Hold knap nede. Paste/indsæt. Og så kan du glædes over at du nu har spildt penge men lært at søge, kontrollere og checke FØR besøg fremover. Free soul skrev, den 27.6.2024 at 20:19: burde selvfølgelig have gået igen, men gjorde det ikke da jeg tænkte at det jo kunne være at hun trods alt, gav en god service, men ak Vist meget, meget sjældent at læse positive anmeldelser om snydere herinde med nationalitet, service, fotos, tid (du betalte 1500 for 32 minutter, hvilket jo er forholdsvis fjollet, når man blot kan sikre sig ved anmeldte profiler og nøjes med at betale 1000 for den halve time). TANTRA = ADVARSELSLAMPE SANNE = KÆMPE LAMPE (huserer flere med danske flag og navne, bla Kamilla med C eller K) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rouge 40 Skrevet 20. Juli …..and once again thank you for this community and its active participants. I almost fell for Jylland62. Between the very slim pickings for B2B massage/Tantra and CIM in the greater CPH area, I felt very tempted. Now I have to find something else. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg