Hop til indhold

Dominatrix Lola

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft den store fornøjelse at besøge Lola nogle gange nu - og efter hvert besøg har været helt ekstatisk 'høj'.

Følelsen af at blive mødt - at veksle afbalanceret mellem den 'hårde' behandling, og for hvornår man trænger til softness og et kram.

Jeg føler mig tryg i hendes nærvær og den kontrol, samt styring hun har over situationen.

Jeg kan på det varmeste anbefale Lola<3

https://annoncelight.dk/showad/327815

Skrevet

Fantastisk kortfattet anmeldelse fra en der har været oprettet i 1 timer, da indlægget blev skrevet.

Man kunne nemt fristes til, at tro det nærmer er et reklame indslag. 

Skrevet

Jeg har besøgt Lola et par gange i Aarhus. Begge gange BDSM oplevelser. Der har Lola vist sig som en yderst kompetent Domina.

Vi gik desværre skævt af hinanden, hvilket nok var min skyld. 

Derfor kommer jeg der nok ikke igen. Jeg er i hvert fald blokeret

Redigeret af PPE
Stavefejl

Skrevet

Hun er helt ok og billederne er ægte.. An skal nok ikke lige nakke krig i Ukraine og putin og de emner med hende, men ellers et besøg værd vil jeg sige. 

• 1 month later...
Skrevet

Hej

Kunne godt tænke mig at besøge hende, men det kræver, at jeg er visuelt tiltrukket af hende, især hvis man skal prøve BDSM.

Billederne er ikke helt nye og hun er i den højere ende, aldersmæssigt.

Hvordan ser hun egentlig ud?Ligner hun en 50-årig eller ser i realiteten yngre ud?

Er hun fit, slank, løs hud/mave osv?

Er hun velplejet?

Jeg tænker manicure og pedicure skal være i orden, hvis hun kalder sig domina.

Hun har nogle nyere billeder, men er ikke helt overbevist, hvorfor jeg spørger jer, der har besøgt hende indenfor de sidste 6 måneder 

Skrevet

Jeg synes personligt at billederne stemmer næsten 100% overens og hun er meget velplejet. Du skal ikke være bange for at give hende et besøg :)

Skrevet

Lad være med, at diskutere politik med hende og slet ikke konflikten mellem Rusland og Ukraine. Hun har samme verdensanskuelse som Putin.

Skrevet
Pite skrev, for 3 timer siden:

Lad være med, at diskutere politik med hende og slet ikke konflikten mellem Rusland og Ukraine. Hun har samme verdensanskuelse som Putin.

Får et indre billede af, at man begynder at ytre sin støtte til Ukraine, mens røven er i klaskehøjde ;-)

Skrevet
Lillemorten skrev, for 7 timer siden:

Får et indre billede af, at man begynder at ytre sin støtte til Ukraine, mens røven er i klaskehøjde ;-)

Nåede slet ikke så langt, da jeg ankom kørte det et TV og jeg kom til at sige at det var frygtlig hvad russerne udsatte Ukrainerne for.  

Skrevet
Pite skrev, for 12 timer siden:

Nåede slet ikke så langt, da jeg ankom kørte det et TV og jeg kom til at sige at det var frygtlig hvad russerne udsatte Ukrainerne for.  

Røg du så ud igen :D

Skrevet
Liderbassen skrev, for 5 minutter siden:

Røg du så ud igen :D

Gik selv, da der helt klart ingen kemi var til stede. Men jeg tror bare jeg kom hende i forkøbet ;)

• 1 year later...
Skrevet
Minimac2026 skrev, den 23.2.2026 at 16:40:

Hej

er der nogle, der har oplysninger om hvornår  Lola kommer tilbage til København?

Hej Minimac

Jeg skrev til Lola i forgårs - 23/2 og hun svarede nok først okt 26…

Hun nyder varmen i Grækenland..

kh W

Skrevet

Hej whipit

Mange tak for info, så bliver jeg nødt til at finde noget andet og bruge tiden på i den danske kulde.

Skrevet
Minimac2026 skrev, for 8 timer siden:

Hej whipit

Mange tak for info, så bliver jeg nødt til at finde noget andet og bruge tiden på i den danske kulde.

Ja, det virker sådan, jeg troede også hun havde mere stabile planer for Danmark og ville lave et rigtigt studio i stedet for de usle lokationer hun brugte i det forgangne år. Hun kunne have lavet en fin aftale med Helene i Hvidovre, men det glippede - så vidt jeg kunne forstå på Helene var der manglende "jordforbindelse" på "ret og rimeligt" hos Lola... synd, for hun kunne godt lave fine sessioner i rette omgivelser der støttede den kvalitet hun gerne vil give. Men kvalitet koster jo...
Om vi ser hende i Danmark ved jeg ikke... jeg prøvede at skubbe hende til noget stabilt, men jeg skal ikke have "ørene i maskinen" med for meget hjælp - jeg kan altså ikke selv føle kvalitet i de små usle lokaler hun brugte i stedet for Helenes ikke store, men fine studio.

Så spørgsmålet er igen... hvem...
Jeg ville nok søge Fyn (Villabella) det tager ikk lang tid med toget, hvor man kan slappe af..
Eller bruge Anita i Dark/Rødovre, som jeg jo er vild med...!
Sasha - Frederiksberg - er også super i mine øjne.

Kh W

Skrevet
whipit skrev, den 25.2.2026 at 22:03:

Sasha - Frederiksberg - er også super i mine øjne.

Har du eventuelt et link? Uden held har jeg søgt på både EG og AL. 

På forhånd tak. 

Skrevet
Jørgensen skrev, den 27.2.2026 at 14:01:

Har du eventuelt et link? Uden held har jeg søgt på både EG og AL. 

På forhånd tak. 

Madamsascha.com såmænd… hun har tjek på det kan du tro !!!

Hun er en lille nips fra Latinamerika (mor er fra Cuba men Sascha er opvokset i Danmark) men der bor en vilje der er omvendt proportional og hun er en super raffineret dame der viser hendes kvalitet.

Hun kan gå helt ud i det ekstreme så man gyser hvis man har givet hende frie hænder inden - det som jeg syntes er fedt - jeg har svedige hænder og hjertet slår hurtigt og jeg har glædet mig i laaaang tid. - ligesom jeg har beskrevet jeg elsker ved Anita, se mine indlæg.

Men Sasha skal du prøve at nærme dig, spørge hvad hun forlanger af dig inden - renvasket - hår i suppen (fjernet) osv så hun kan se du også gør dig lidt umage. Så kan hun tage dig på den anden side af din drømme…

Og så udvikler drømmene sig….

Og hvis du vil…. Bliver du RIGTIG slave hos hende…. Og skal nok bede om nåde…

Hun er virkelig god hvis I svinger, så gør dig umage med det, så vil du elske hende !! 
Det er jo kemi - som man selv skal skubbe lidt på, husk hun er halvt syd-amerikaner… de er “levende”…

Go’ tur !

kh W

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.