Hop til indhold

Julie Vejle - AngelGirl

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/345420

Julie får lige nogle gode ord fra mig, jeg så hende i dag.

Jeg var inde på hendes Onlyfans, den der er gratis, for at se lidt mere om hende og hun virkede til at være en frisk og glad pige og det var hun også i dag. Hun modtog mig smilende og imødekommende og havde en go' energi over sig. Hun viste mig uden opfordring inden legen en test på sin telefon. Ret at vide, at hun er ansvarlig.

Det blev ikke til creampie eller pussy pynt, hun sagde det skulle være på kroppen. Jeg havde for nylig læst en anmeldelse at der blev afsluttet frækt lige i Julies blomst. Det blev det altså ikke til, men der står nu også skrevet Afslutning På Kroppen.

Selvom man kan se hende på billederne, blev jeg alligevel lidt overrasket, hun er en stor pige, men det skyldes nok at jeg er vant til at besøge mindre og petite piger. Forneden tilpas stram.
Hun smed hurtigt tøjet, men beholdte g-strengen på, heldigvis, for den skal manden jo tage af. Klart bedst er det, når man ka' tage trusserne af pigen.

Kys og kram, så var vi i gang. Fissesaft, ja hun blev våd. Hun er glad for gode berøringer og blev snart våd, da jeg tog hende i missionær. Slik, blow og bagfra, medgørlig i sengen. Jeg fik det jeg kom efter, go' sex, og Julie var naturlig, frisk og sød både før, under og after legen. Go' naturlig sex.

Hun holder til i midten af byen tæt ved stationen og er her nogle dage endnu.

Skrevet

det kunne helt sikkert få bilen til at køre til vejle en tur, syntes det er lækre former på hendes billeder, i doggy må der meget gerne være lidt brede hofter at holde fat i og det ser det da ud til at hun har :)

Skrevet

Slettet

Redigeret af Gentleman52
Forkert Forum . Skulle være København

Skrevet
  • Author

Kan anbefale Julies Onlyfans, hvis man kan li' små frække klip af piger man har besøgt. Der ligger mange gode solo klip og mange frække billeder.

Hun kommer til Vejle igen på et tidspunkt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.