Hop til indhold

1 blev til 2 timer med Trine Bigboobs.

Featured Replies

Skrevet

Jeg har kun tidligere haft fornøjelsen af Trine Bigboobs i forbindelse med babseparadis :wub:men fik nu mulighed for alene tid med hende. Havde egentlig kun bestilt 1 time fra 8-9, men så skrev hun at jeg kunne komme tidligere hvis jeg ville fra 7 hvilket jeg bestemt takkede ja til:D så det blev fra 7-9.

Det var som jeg godt kan lide det, en rigtig GFE oplevelse med masser af tungekys frække øjne mm. Da det vil tage for lang tid at beskrive alt det dejlige vi var igennem, vil jeg nævne lidt, der bliv slikket, suttet, kælet med fokus på min pik, kneppet i forskellige stillinger ingen jeg kom ud over Trines dejlige bryster. Hvorefter vi lå og snakkede og nusset og så var de timer gået. :wub:

Jeg kan helt bestemt anbefale Trine og kommer helt sikkert igen, både som BP og alene <3

https://www.trinebigboobs.dk

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Da jeg fandt ud af at Trine var i København, blev det lige til en 1 times besøg.:wub:.

Det er som altid en dejlig stund med hende, og ved gentagelser, ved hun jeg hvad jeg godt kan lide<3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.