Mr.monly4you 5 Skrevet 26. Juni Det er tid til en god hygge med lidt massage og så ellers fuld hammer på fuld plade hvem skal beg besøge?? har haft lidt i kikkertern med er sku i tvivl så lidt hjælp kunne være fedt,, her er hvad jeg har i tankerne,,, giv endelig jeres anfebaling til nedenstående.. Zeline i odense Kiffy i Odense lucv og Mint i ejby. ammy og alisa i nr. Åby hvem hulen vælger man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biolet 37 Skrevet 26. Juni Mr.monly4you skrev, 1 time siden: Det er tid til en god hygge med lidt massage og så ellers fuld hammer på fuld plade hvem skal beg besøge?? har haft lidt i kikkertern med er sku i tvivl så lidt hjælp kunne være fedt,, her er hvad jeg har i tankerne,,, giv endelig jeres anfebaling til nedenstående.. Zeline i odense Kiffy i Odense lucv og Mint i ejby. ammy og alisa i nr. Åby hvem hulen vælger man Man tager dem fra en ende af og ser hvem der passer en. Man har jo ikke ens oplevelser og nogle falder man bedre i hak med i sær efter flere besøg. Min af farin 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.monly4you 5 Skrevet 26. Juni Biolet skrev, for 37 minutter siden: Man tager dem fra en ende af og ser hvem der passer en. Man har jo ikke ens oplevelser og nogle falder man bedre i hak med i sær efter flere besøg. Min af farin Sikken en hjælp,, nu kommer jeg ikke så tit på disse kanter og søgte derfor lidt hjælp til en god oplevelse,,, sig endelig til hvis du en dag skulle komme til København og har lidt brug for hjælp……… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jennyjenny 85 Skrevet 26. Juni Hi Mr I can recommend kiffy - you will not regret visiting her Love Jenny Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lovingthai 147 Skrevet 27. Juni Jeg besøgte Kiffy for lidt over et år siden, og det var en rigtig god oplevelse. Hun var sød, gav en rigtig god ydelse, og så har hun de skønneste små bryster. Jeg kommer næsten aldrig på de kanter, ellers var hun helt klart en pige jeg gerne ville besøge flere gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 28. Juni Mr.monly4you skrev, den 26.6.2024 at 19:03: med lidt massage og så ellers fuld hammer på fuld plade Inden jeg kan komme med min anbefaling, bliver jeg simpelt hen nødt til at høre lidt nærmere om, hvad ovennævnte beskrivelse dækker over. Hvis der menes det jeg umiddelbart tænker, så vil jeg slet ikke anbefale nogen thaipige, der skal udsættes for den behandling…….. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roben 10 Skrevet 28. Juni Mr.monly4you skrev, den 26.6.2024 at 19:03: hvem hulen vælger man Det drejer sig om mennesker og ikke ... Jeg synes, man skal snakke om andre med respekt. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrExtra 97 Skrevet 28. Juni Mr.monly4you skrev, den 26.6.2024 at 19:03: Det er tid til en god hygge med lidt massage og så ellers fuld hammer på fuld plade hvem skal beg besøge?? har haft lidt i kikkertern med er sku i tvivl så lidt hjælp kunne være fedt,, her er hvad jeg har i tankerne,,, giv endelig jeres anfebaling til nedenstående.. Zeline i odense Kiffy i Odense lucv og Mint i ejby. ammy og alisa i nr. Åby hvem hulen vælger man Tag en beslutning og gør hvad du kan for at både du og pigen får en god oplevelse. Vær sød og behandl hende med respekt, så du har mulighed for at komme igen. Det kommer du længst med, og så er det ikke så afgørende om du vælger at besøge den ene eller den anden. Hvis du går frem efter disse retningslinier, så er pigerne allesammen søde på hver sin måde. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 29. Juni MrExtra skrev, for 14 timer siden: Tag en beslutning og gør hvad du kan for at både du og pigen får en god oplevelse. Vær sød og behandl hende med respekt, så du har mulighed for at komme igen. Det kommer du længst med, og så er det ikke så afgørende om du vælger at besøge den ene eller den anden. Hvis du går frem efter disse retningslinier, så er pigerne allesammen søde på hver sin måde. Og pludselig handler tråden om hvordan man skal opføre sig, og så er det nærmest lige meget hvem man besøger... jeg kan ikke læse i ts -noget om han ikke har de bedste intentioner med sit besøg?? -hvorfor så antyde et eller andet -med at dreje fokus væk fra det han reelt søger... Det er da muligt de alle sammen er søde på hver sin måde... Dem han selv nævner -kunne han jo læse de velbeskreven anmeldelser på -og læse deres annoncetekst/billeder -og så tag hende han synes mest om... Hvordan han opføre sig, er jo et helt andet spørgsmål... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 105 Skrevet 29. Juni Møffe skrev, for 54 minutter siden: jeg kan ikke læse i ts -noget om han ikke har de bedste intentioner med sit besøg?? -hvorfor så antyde et eller andet -med at dreje fokus væk fra det han reelt søger.. Jeg synes ellers jeg klart og tydeligt beskriver problemstillingen i mit indlæg højere oppe i tråden. Hvis du ikke kan se det, så synes jeg du har et problem @Møffe Jeg kan virkelig ikke anbefale nogen umiddelbart, da jeg ikke ved hvad hans sprogbrug dækker over. Men @Mr.monly4you skal jo være velkommen til at forklare sig, og sætte lidt flere ord på, hvad han går efter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 29. Juni Dylmer skrev, for 56 minutter siden: Jeg synes ellers jeg klart og tydeligt beskriver problemstillingen i mit indlæg højere oppe i tråden. Hvis du ikke kan se det, så synes jeg du har et problem @Møffe Jeg kan virkelig ikke anbefale nogen umiddelbart, da jeg ikke ved hvad hans sprogbrug dækker over. Men @Mr.monly4you skal jo være velkommen til at forklare sig, og sætte lidt flere ord på, hvad han går efter. -men det er jo ren og skær gisninger fra din side af -da han jo ilkke har svaret dig endnu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.monly4you 5 Skrevet 29. Juni Jamen så må jeg om formulere mig så Alle forstår at jeg trods alt er en gentleman over for dem jeg besøger,, jeg rekspektere hver og en af dem og har aldrig oplevet at det ikke er gået begge veje.. fuld hammer på fuld plade kunne jo også betyde at pigen ikke holder sig tilbage når massagedelen var overstået ,, jeg beklager mit ordforråd og i skal ikke høre mere fra mig her på fyn,, jeg nåede desværre ikke at besøge nogle da jeg først kom fra cph 21.00 så det blev lidt sent,, og inden spørgsmålet kommer om jeg så aflyste evt aftaler…. ja selvfølgelig .. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 29. Juni (edited) Mr.monly4you skrev, for 1 time siden: Jamen så må jeg om formulere mig så Alle forstår at jeg trods alt er en gentleman over for dem jeg besøger,, jeg rekspektere hver og en af dem og har aldrig oplevet at det ikke er gået begge veje.. fuld hammer på fuld plade kunne jo også betyde at pigen ikke holder sig tilbage når massagedelen var overstået ,, jeg beklager mit ordforråd og i skal ikke høre mere fra mig her på fyn,, jeg nåede desværre ikke at besøge nogle da jeg først kom fra cph 21.00 så det blev lidt sent,, og inden spørgsmålet kommer om jeg så aflyste evt aftaler…. ja selvfølgelig .. Hmm…. min første tanke, da jeg læste dit indledende spørgsmål var at jeg ikke havde lyst til at anbefale noget til “fuld hammer på fuld plade”. Jeg tror ikke jeg ved hvad det betyder ligesom jeg også er i tvivl om hvad “fuld party”, som nogen piger reklamerer med betyder, men når man ikke ved det kan man jo ikke anbefale nogen. Når du så også skriver at du naturligvis aflyste evt aftaler…. tænker jeg at det er lidt dårlig stil at lave aftaler, når man ikke kan overholde dem, men selvfølgelig bedre at aflyse dem end bare blive væk. Jeg er godt tilfreds med at jeg ikke anbefalede nogen. Redigeret 29. Juni af Slowman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.monly4you 5 Skrevet 30. Juni Jøsses snowmann,, du har helt sikker været frosset ned…. til info har jeg været i løbende kontakt med aftalen,, men da tiden løb fra mig og jeg indså at jeg ikke kunne komme til aftalte tid,, valgte jeg at aflyse,, enda i god tid,, det ser jeg ikke noget galt i.. Jeg er glad for at du tilfreds og du må have en flot våd søndag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1048 Skrevet 30. Juni (edited) Mr.monly4you skrev, 1 time siden: Jøsses snowmann,, du har helt sikker været frosset ned…. til info har jeg været i løbende kontakt med aftalen,, men da tiden løb fra mig og jeg indså at jeg ikke kunne komme til aftalte tid,, valgte jeg at aflyse,, enda i god tid,, det ser jeg ikke noget galt i.. Jeg er glad for at du tilfreds og du må have en flot våd søndag Ja, sikke noget sjusk at spilde andres tid og i sidste ende penge med. Hammer og fuld plade - gøjl. Redigeret 30. Juni af Slowman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg