Hop til indhold
hunk

Bruna - petit og med græsk på menuen

Recommended Posts

Nu har jeg SELV været der og "undersøgt sagen til bunds" om jeg så må sige.
Det ER hende på billederne. Hun er dog korthåret - hun har extensions i håret på billederne.
Det korte er frækt, for hun er såmen meget feminin.

Bruna er en køn, slank, fræk og sød lille sag. Meget sød og ligetil. Ikke noget fis, kruk eller afstandtagen.
Hendes krop er sådan petit, ikke super spinkel, men petit. Pæne, naturlige b-c-bryster, som på hendes foto.

Jeg tog en halv time (inkl. græsk) til 1000,- kr.

Fik et skønt blowjob uden, og derefter lidt dansk. Helt i top.

Så var det tid til græsk (til hende, forståes).
Hun er ikke nogen "analdronning", og nogle tidligere kunder havde være lidt for grove ved to'eren (I slyngler), så jeg måtte overtale hende lidt.

Man skal ikke bare pumpe løs. Vi gik stille til værks. Hun var ret stramt i indgangen, og jeg var kun ca. 80% kampklar, men jeg kom da indenfor med glidecreme og fingernemhed. Så arbejdede jeg på det, og hun arbejdede med. Ingen problemer. Efterhånden var hun godt udvidet og smurt.
Vi havde nok græsk i 15 min., bagfra. Jeg ville gerne have haft hende forfra, hende på ryggen, i to'eren, men var bange for ikke kunne komme ind igen. Hendes lille røv, lille krop, mit lem ind og ud af det stramme hul, mums, sikke et syn.
Jeg lænede mig frem og tog hende på brysterne, og i fissen, og tungekyssede med hende. Det var roligt, dybt, intimt. Hun stønnede på en fin måde. Tilsidst var jeg helt erigeret, hård og i fuld størrelse/længe. Jeg hører ikke til de mindste, men jeg kunne nu køre op og sprøjte HELT i bund oppe i toeren på hende (i kondomet, forståes). Alt var ok sagde hun, det havde ikke gjort ondt.
Easy does it.

Hun er ikke meget til at ligge efter agten, og hun gik straight op og tørrede sig af. Det er fint med mig. Vi snakkede hyggeligt om hendes planer. Hun er her til d. 1.3.2014 og kommer nok ikke igen, så skynd jer derud.

Hun kan klart anbeafes. Vær gode ved hende.

 

Redigeret af hunk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...