Hop til indhold

Charming Eva, - kønne smilende Eva

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n18325/6360/eva-charming-lady

Jeg nød i dag en skøn time hos supersøde og kønne Eva. Hun svarede straks på min sms, så det var let at få en aftale.

Eva har de kønneste blå øjne, og de tilhører en ung køn kvinde, som smiler og udstråler masser af sødme. Hun siger selv: smil til verden, og den smiler igen; og behandl mig godt, så gør jeg det samme. Det oplevede jeg i høj grad. Eva er en utrolig sød person, som det er let at tale med. Hun gjorde sig umage med at give mig en god oplevelse. Bagefter tog hun sig endda tid til en lang pillowtalk/eftersnak.

Hun ser ud præcis som sine fotos. De er alle højst en måned gamle, og på det nyeste foto fra i dag poserer hun siddende på sengen, hvor vi tidligere i dag forlystede os. Hun er slank og velformet, og 100% naturlig. Til gengæld viser lige netop dette foto ikke udstrålingen og de fine træk i hendes meget kønne ansigt og smukke rare smilende øjne. Men det kommer til gengæld sandfærdigt frem på de mange andre fotos.

Eva virker kvik og begavet. Ret snakkesalig, men med modenhed og eftertanke. Jeg fornemmer, hun er ny i branchen, - og forstår at hun nu i en periode tjener nogle ekstra penge, som hun har brug for.

Jeg forstod, at hun bliver i byen i ca. en uge mere, men at hun er på vej til at flytte til en anden adresse i byen. Det nuværende værelse er småt, men fungerede faktisk fint. Håber at hun får en god uge med søde gæster, så hun måske får lyst til at gense vores by en anden gang…

Se også fin anmeldelse fra Ace_58: https://www.eroguide.dk/forum/topic/185761-eva-i-ørestad/.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.