Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har i længere tid haft Ann47 (burde nok hedde Ann59) i kikkerten, da hendes opslag tændte noget dyrisk i mig, og torsdag i sidste uge blev så dagen.

Desværre skulle mine værste bange anelser vise sig at holde stik.

Kvinden er såmænd okay af udseende. To lorte høj, almindelig ansigt med en lidt grov og brysk vibe, store patter og en okay røv. Ikke noget, jeg ikke ville kunne kneppe. Tværtimod.

Men attituden var helst skæv. Det startede med en noget besværlig kommunikation. Hun oplyste mig om, at en times FP kostede 1.200. Ikke dyrt, når anal er med i pakken. So far so good.

Da jeg ankom til adressen startede cirkusset så - og det var ifølge "Ann" mig, der var irriterende, da jeg - meget høfligt - spurgte hvad de +400 dækkede over (da hendes annonce sagde 800 for en time med det hele - inklusiv. B2B massage). B2B massage kunne jeg ikke få noget af. Og da jeg så ville have oplevelsen til dig reklamerede 800, fik jeg en vred kommentar om, at hun "var træt af kunder som mig!"

Knap så god start, der nok burde have resulteret i, at jeg vendte om i døren. Men suk... "lillemand" var sulten.

Desværre skulle det vise sig, at hendes verbale øretæver til mig, kun var begyndelsen, for at de vi ligesom skulle i gang, afslørede hendes gøren og laden, at hun slet, slet, slet ikke gad det her. Kold, mekanisk, uengageret og til tider brokkende var min oplevelse. Det var faktisk så grelt, at jeg slet ikke kunne få gang i lillemanden, og endte med at spille pik, alt imens jeg prøvede at ignorere den brokkende og uengagerede kvinde på sengen foran mig.

Heldigvis for os begge, var jeg meget liderlig, og jeg kom derfor hurtig ved egen hjælp.

Med et skævt smil - og stadig en høflig tone - kom jeg til at sige, at det var den hurtigste time i mit liv (havde kun været der 10 minutter). Resultatet var endnu en kold afvaskning: "Sådan er det bare." Frit oversat: "Tag dit tøj på og skrid."

Når man ser alle de søde trunter i denne branche, der hver dag - trods det ekstremt hårde job - alligevel formår at gøre lidt ud af sig selv, og lade som om, at de faktisk nyder mine besøg, var dette en ekstrem oplevelse. (Og jeg har oplevet en del som kunde i branchen igennem 30+ år.) Ann47 har for længst overskredet sidste salgsdato. Hun er brugt, slidt, træt og sur. Heldigvis er hendes priser - sammenlignet med andre i samme stadie - urimeligt høje, og servicen 100 % udeblivende.

En hurtig pointgivning:

Udseende 4/10 (pga. hendes store patter)

Attitude 1/10

Service 1/10

Performance 1/10

Risiko for genbesøg: 0 %.

Kort sagt: Hold jer væk. Mon ikke også det er det, hun helst vil have, I gør?

Redigeret af sunnybunny

Skrevet
frisk fyr skrev, for 5 timer siden:

Har ikke selv besøgt hende,

Så har du heller ikke noget nyt at bidrage med om, GP.

Hvis du tror at TS bryder retningslinjerne, så skriv en rapport.

@sunnybunny din tråd er flyttet til det rigtige fourm.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Hey tak for dit indlæg!

Har selv haft kig på Ann47 længe, men har ikke kunnet finde nogle nye opslag. Men lyder umiddelbart til at man skal holde sig væk :D

Tog hun imod dig på en klinik eller var det i private omgivelser? Risikerer man at støde ind i andre mennesker? 

Skrevet
  • Author
Seiko skrev, den 26.6.2024 at 19:47:

Hey tak for dit indlæg!

Har selv haft kig på Ann47 længe, men har ikke kunnet finde nogle nye opslag. Men lyder umiddelbart til at man skal holde sig væk :D

Tog hun imod dig på en klinik eller var det i private omgivelser? Risikerer man at støde ind i andre mennesker? 

Hey @Seiko!

Festen - eller hvad det skulle forestille - foregik skam på en klinik beliggende på en meget befærdet gade på Amager (2300). Indgangen ligger "super diskret" lige ud til gaden, med folk, biler, cykler og barnevogne susende forbi hele tiden. Blikke er der nok af.

Og en udgang gennem en bagdør er heller ikke mulig.

Så skulle klinikken - der næsten er mindre end mit badeværelse - have point for diskretion bliver det - igen - 1/10. (Jeg giver som udgangspunkt ikke 0 point. Måske dette burde være en undtagelse.)

Skrevet
  • Author
Stapler skrev, den 26.6.2024 at 04:21:

Så har du heller ikke noget nyt at bidrage med om, GP.

Hvis du tror at TS bryder retningslinjerne, så skriv en rapport.

@sunnybunny din tråd er flyttet til det rigtige fourm.

Hej @Stapler og @frisk fyr!

Jeg kan desværre ikke se, hvad det er, du - @frisk fyr er fortørnet over. Har jeg gjort noget forkert, undskylder jeg som ny bruger. Og tak @Stapler, for at hjælpe min anmeldelse til det rigtige sted.

Skrevet

Hej Sunny, jeg er ked af at du har ramt Ann på en dårlig dag. Jeg har selv haft fornøjelsen af hende nogle gange, og de fleste oplevelser har været ok til rigtig gode. Der har også været en enkelt tur, der ikke var besværet værd. Sådan kan det gå. 
Og jeg er enig, du skal ikke gentage hos hende. Bedre held med den næste.

Skrevet
sunnybunny skrev, den 25.6.2024 at 20:46:

Jeg har i længere tid haft Ann47 (burde nok hedde Ann59) i kikkerten, da hendes opslag tændte noget dyrisk i mig, og torsdag i sidste uge blev så dagen.

Desværre skulle mine værste bange anelser vise sig at holde stik.

Kvinden er såmænd okay af udseende. To lorte høj, almindelig ansigt med en lidt grov og brysk vibe, store patter og en okay røv. Ikke noget, jeg ikke ville kunne kneppe. Tværtimod.

Men attituden var helst skæv. Det startede med en noget besværlig kommunikation. Hun oplyste mig om, at en times FP kostede 1.200. Ikke dyrt, når anal er med i pakken. So far so good.

Da jeg ankom til adressen startede cirkusset så - og det var ifølge "Ann" mig, der var irriterende, da jeg - meget høfligt - spurgte hvad de +400 dækkede over (da hendes annonce sagde 800 for en time med det hele - inklusiv. B2B massage). B2B massage kunne jeg ikke få noget af. Og da jeg så ville have oplevelsen til dig reklamerede 800, fik jeg en vred kommentar om, at hun "var træt af kunder som mig!"

Knap så god start, der nok burde have resulteret i, at jeg vendte om i døren. Men suk... "lillemand" var sulten.

Desværre skulle det vise sig, at hendes verbale øretæver til mig, kun var begyndelsen, for at de vi ligesom skulle i gang, afslørede hendes gøren og laden, at hun slet, slet, slet ikke gad det her. Kold, mekanisk, uengageret og til tider brokkende var min oplevelse. Det var faktisk så grelt, at jeg slet ikke kunne få gang i lillemanden, og endte med at spille pik, alt imens jeg prøvede at ignorere den brokkende og uengagerede kvinde på sengen foran mig.

Heldigvis for os begge, var jeg meget liderlig, og jeg kom derfor hurtig ved egen hjælp.

Med et skævt smil - og stadig en høflig tone - kom jeg til at sige, at det var den hurtigste time i mit liv (havde kun været der 10 minutter). Resultatet var endnu en kold afvaskning: "Sådan er det bare." Frit oversat: "Tag dit tøj på og skrid."

Når man ser alle de søde trunter i denne branche, der hver dag - trods det ekstremt hårde job - alligevel formår at gøre lidt ud af sig selv, og lade som om, at de faktisk nyder mine besøg, var dette en ekstrem oplevelse. (Og jeg har oplevet en del som kunde i branchen igennem 30+ år.) Ann47 har for længst overskredet sidste salgsdato. Hun er brugt, slidt, træt og sur. Heldigvis er hendes priser - sammenlignet med andre i samme stadie - urimeligt høje, og servicen 100 % udeblivende.

En hurtig pointgivning:

Udseende 4/10 (pga. hendes store patter)

Attitude 1/10

Service 1/10

Performance 1/10

Risiko for genbesøg: 0 %.

Kort sagt: Hold jer væk. Mon ikke også det er det, hun helst vil have, I gør?

Jeg har besøgt Ann flere gange og haft gode og ret intense anale oplevelser med hende på samme lille klinik - og billige.

I starten var det godt, men Ann begyndte at få on/off-dage og da der kom flere af de sidste, har jeg fundet mig en anden moden buttet thai til anal.

Jeg tror egentlig "blot" at hun er træt af sit arbejde eller der er noget galt på hjemmefronten. Hvem ved.

GFP

Skrevet
  • Author
Gladforpir skrev, for 20 timer siden:

Jeg har besøgt Ann flere gange og haft gode og ret intense anale oplevelser med hende på samme lille klinik - og billige.

I starten var det godt, men Ann begyndte at få on/off-dage og da der kom flere af de sidste, har jeg fundet mig en anden moden buttet thai til anal.

Jeg tror egentlig "blot" at hun er træt af sit arbejde eller der er noget galt på hjemmefronten. Hvem ved.

GFP

Ja så må jeg godt nok have ramt "en af de dage", for hun virkede sgu bestemt hverken glad eller motiveret. Måske hun burde stoppe.

Kan du dele, hvem det er, du besøger i stedet for?

Skrevet
sunnybunny skrev, den 29.6.2024 at 09:24:

Velkommen til:)

Jeg vil anbefale dig at skrive en PM til @Gladforpiger, således får vi ikke afsporet tråden her der handler om ann47B)

Min anbefaling er skrevet i den bedste mening

Skrevet
F-jernet skrev, den 30.6.2024 at 11:29:

hvorfor ..?

Gløden skrev det ellers så fint, @F-jernet.

Gløden skrev, den 30.6.2024 at 10:24:

tråden her der handler om ann47B)

Det er ikke første gang du afsporer. Du får karantæne. Hold dig altid til emnet. Det er ikke så svært.

cc: @sunnybunny

Redigeret af Stapler

Skrevet
sunnybunny skrev, den 29.6.2024 at 09:24:

Ja så må jeg godt nok have ramt "en af de dage", for hun virkede sgu bestemt hverken glad eller motiveret. Måske hun burde stoppe.

Jeg tænker, at nogle har gode oplevelser hos Ann - ellers ville hun ikke fortsætte i gamet.

Jeg var måske også fortsat hos hende; bl.a. fordi jeg er et empatisk menneske og har forståelse for, at man kan være i dårligt humør eller uoplagt - og alligevel skulle passe sit arbejde.

Min erstatning er min thai-ekskone. Og hende beholder jeg for mig selv.

GFP

Skrevet

Har kun go efaring hos Ann. Man skal bare være sød  og venlig med henne. Alle kan have “off” dag men du kommer langt med værdig opførelse 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.