Oxen53 0 Skrevet 25. Juni Jeg har to gange besøgt denne helt utrolig smukke pige, og fået dejlig oliemassage med hj og bj. Nogen der ved om man kan få fuld pakke? Som ny i denne verden spurgte jeg ikke, af frygt for at blive "afvist", og og hun lagde ikke selv op til noget. Der er heller ingen billeder eller andet der lægger op til den slags, på samme måde som i mange andre annoncer. Link? : Kan ikke finde ud af at sætte link på. Søg på "thai bov" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 477 Skrevet 25. Juni Her er et link. https://annoncelight.dk/showad/403438 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 25. Juni Da hun var i Padborg, fik jeg fuld pakke ved hende. Jeg ved dog ikke om hun har ændret mulighederne siden hun flyttede. Når du har fået både HJ og BJ, ville jeg skrive en pæn besked om at du gerne vil besøge hende, og at du efter sidste besøg har fået lyst til FP og om det er noget hun tilbyder. Når hun tidligere har tilbudt det og nu tilbyder BJ, er du næppe den første den spørger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 124 Skrevet 26. Juni Jeg har besøgt Rosa i Bylderup-Bov. Hun tilbyder det samme som i Padborg, altså rigtig dejlig massage, masser af pirring og bj uden gummi og dejlig sex med gummi. Hun får topkarakterer for det hele. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 124 Skrevet 6. Juli Jeg besøgte Risa igen i dag i Bylderup-Bov. Jeg kan slet ikke lade være. Man bliver modtaget med stort smil og dejlige kindkys samt gensynsglæde. Risa giver en fantastisk dejlig massage, incl. B2B og masser af pirring. I dag tilbød jeg at slikke hende, hvilket var en kæmpe nydelse for os begge, før vi sluttede af med missionær, efter gummi var kommet på. Risa er den skønneste thai dame jeg har besøgt, og jeg er sgu' forelsket i hende. Pris for 1 time: Risa foretrækker Euro, så 200 Euro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hektorprosess 61 Skrevet 22. Juli Har også besøgt denne skønhed, nogle gange. Og det er altid en skøn oplevelse. Har desværre også hørt, hvordan hun blev behandlet i Padborg. Trist at nogen på den måde, misbruger andre. Nu er hun blevet sin egen chef. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jooo 36 Skrevet 25. Juli Hvordan er parkerings forholdene ved hende. Vis man nu skulle en tur over grænsen og har trailer med. Og vil besøge hende er det muligt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 26. Juli Jooo skrev, for 7 timer siden: Hvordan er parkerings forholdene ved hende. Vis man nu skulle en tur over grænsen og har trailer med. Og vil besøge hende er det muligt? Det kan du nemt;-) Det er ved en nedlagt tankstation/værksted... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
modensønderjyde 124 Skrevet 1. August Hej annoncen er forsvundet fra Annoncelight. Nogen der ved hvad der er set med Risa fra Bylderup-Bov, tidligere Marsha fra Padborg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg