Hop til indhold

Fast “veninde”

Featured Replies

Skrevet

Hejsa

Har længe nydt alle anmeldelserne herinde.

Jeg leder lidt efter en Fast pige/dame at besøge engang i mellem. Er selv tæt på 50 og tænker at en køn slank pige/dame i alderen 28-50 ville være fantastisk at kunne frekventerer en gang i mellem, når konen melder pas.

Hvor finder man sådan en? Nogle erfaringer?

Syntes det meste ligner 21 årlige piger i Herlev (som nu også ser dejlige ud), men er ikke lige det jeg leder efter.

God tirsdag til alle

Redigeret af Slemmefyr1

Skrevet

Jeg er selv stor fan af Kay, som holder til i Brønshøj. Hun har dog ikke en aktiv annonce lige nu, men du kan finde hende på nympho.dk når hun er her

Et alternativ kunne være noget sugardating, men det er jeg ikke ekspert i

Skrevet

Velkommen til denne fantastiske verden. Jeg ville besøge forskellige fastboende piger, og hvis kemien er der med en eller flere så bliver de dine faste veninder.

Du kan f.eks starte hos PG for at få en ide om hvordan tingene virker og om det er noget for dig.

Jeg har selv over årene mødt få piger jeg ser igen og igen, som får julegave etc.

Redigeret af hbo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.