Hop til indhold
Mand

Line / Tøzen - SG

Recommended Posts

Har besøgt Line / Tøzen hos SG.

 

Billederne er mega fede, og der ligner hun lige min type. Men de må være en del år gamle. Der var kommet lidt mavse på, og brysterne var en anelse flade med store vorter.

 

Bestilte bare dansk/fransk. Jeg havde ellers overvejet gensidigt, men det er jeg glad for, at jeg ikke gjorde. Jeg synes hun lugtede lidt af sved, og det var sgu ærligt talt ikke så rart.

 

Synes SG er lidt hurtige til at banke på døren, men det er nok bare mig?

 

Ærger mig sgu ærligt talt lidt over at jeg valgte hende, frem for Tanja - Det var mere noget i den stil jeg havde forventet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes SG er lidt hurtige til at banke på døren, men det er nok bare mig?

 

Det ligner heller ikke noget at banke på døren, når man lige hygger sig allerbedst - hvorfor har de ikke bare et ur på væggen istedetfor? Tror kun jeg har oplevet det 1  - 2 gange her i Jylland, at der er blevet banket på døren - men det er nok også fordi jeg hurtigt fravælger de steder/piger hvor det forekommer  :idea:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke i orden, hvis billederne afviger væsentligt fra det man kommer ind til. Jeg kan kun anbefale at gå igen, ellers ændrer det sig ikke, og det har jeg gjort flere gange ved de afrikanske piger, hvor det slet ikke er samme pige i virkeligheden, og + 20 kg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...