Hop til indhold

Planlægger i også fræk sommerferie?

Featured Replies

Skrevet

Godaften allesammen.

Nu er der ikke længe til jeg går på sommerferie, en længe ventet og tiltrængt sommerferie :).

Jeg er stille og roligt begyndt at planlægge hvor jeg skal hen på frække besøg, og gerne lidt længere væk end hvor jeg plejer at besøge piger, typisk omkring Horsens og Vejle.

Jeg er ret sikker på jeg skal en tur til Vojensdream igen, og sikkert også en tur til Århus og eventuelt Fyn. Swingerklub bliver det muligvis også til et besøg eller to.

Planlægger i andre noget lignende?

Skrevet

Jeps, har lignende planer. 

Jeg har haft enormt travlt på arbejdet, så har ikke nået at planlægge en udlandsrejse. Så jeg havde tænkt at bruge de penge, som nu ikke går til fly og hotel på dejlige, frække damer i stedet. Tror det bliver en blanding af at genbesøge gode piger, som jeg ved er garant for en lækker oplevelse og prøve nogle nye bekendtskaber af. 

Det bliver en skøn sommer :D 

Skrevet

Desværre bliver der ikke råd til damer denne sommer. Brugt mine penge på at forberede mig på en større krise. Vand, nødradio, powerbank, frysetørret mad osv. osv.

Regner med at vende tilbage til gp'erne næste år.

Skrevet
  • Author
bifyr71 skrev, for 42 minutter siden:

3 dage med solbadning og smukke piger i fkk harmony

Lyder godt, det drømmer jeg også om, hvis tid og penge engang gør det muligt.

Skrevet

Jeg skal øst på - som i mange timers flyvning. Planlagt massage og håber på lidt ekstra. 
Ellers ikke 

Skrevet

Stønner om det, har på alle måder muligheden.

Men bor i trekantområdet hvor udbuddet er extremt ringe.

Gider ikke udenlandske piger.

Og det er for bøvlet at tage til København.

Så der sker næppe noget særligt.

Skrevet

Jeg planlægger ikke. :D Jeg gør eller på business prog 'eksekverer', har kørt hunden og campingvognen til Cap d'Agde i Sydfrankrig, nøgen 24/7 fræk sex at se på og deltage i på stranden og i swingerklubberne, og r ved at researche gode restauranter udenfor 'reservatet'

Thats Leif. B)

Har forlænget til den 29. Min veninde r netop taget hjem til kæresten kommer tilbage om 8 dage.

Skrevet

Det var slet ikke planen nej :rolleyes: men så sker der ting nogen gange som en kærlig @Karoline og en dejlig @DANSKEANJA og gør ens sommer frækkere og sjovere end man regnede med. 

Og måske er der en ekstra fræk oplevelse på vej da jeg fik et tilbud igår som jeg næsten ikke kan sige nej til ;) 

Sidste sommer skulle også have været stille og rolig uden frække planer men så bød @Liv og Ivy / Eevegirl på frække blowjobs i buskene og Saftige Silke søgte nogen til at møde hende blindfolded og bruge hende mens jeg var i Randers. 

Tror jeg holder mig til ikke at planlægge frække somre fremover og bare ser hvad der sker det virker meget godt med at mulighederne opstår spontant om sommeren og frække fristelser lokker mig til en syndig sommer. :lol: :rolleyes:

Skrevet
hagbarth skrev, den 4.7.2024 at 10:24:

En tur til Hamborg:)??

Skrevet

Luk for negativiteten, luk op for positiviteten, slip kontrollen og lad alt det gode komme til dig.

For det gør det når du følger mine råd.

Been there done that AND got the T shirt.

Alle de skønne kvinder er derude, du skal bare kigge dig omkring.

Du behøver jo ikke køre til Cap d'Agde, Vejle, Fredericia, Kolding eller en tur i Tucan med charmen skruet op på max. kan gøre det.

Skrevet

Og Tyske bordeller?

Så er man da vist rigtig aktiv i at understøtte trafficking.

Skrevet
  • Author
hagbarth skrev, den 4.7.2024 at 10:24:

Er Vojens for langt for dig?

Hos Vojens Dream er der flotte danske piger.

Skrevet

Benytter jævnligt VojensDream.

Holder meget af stedet.

Hov i mit oprindelige indlæg skulle der have stået "Drømmer", IKKE " Stønner"

Skrevet

Mange planer jeg ;) Også et lille københavn visit, da jeg flyver fra kastrup uanset : )! 

Glæder mig med ekstra overskud, det bliver dejligt!

• 2 weeks later...
Skrevet

Planlægger ikke en fræk sommerferie , men gider altså godt ét eller andet frækt  bare i et par dage :D

Skrevet

Jeg har planlagt nogle dage / uger med trekant, - i campingvognen, - med to piger, 

Dem har jeg så ikke fundet endnu :wacko:

Redigeret af Milner

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.