Hop til indhold

Helene, helenkjar dansk pige 23 år

Featured Replies

Skrevet

Hej :)

https://annoncelight.dk/showad/404528

Jeg søger oplysninger om og erfaringer med denne nydelige unge pige.

Hun ser jo lækker ud, og det lyder jo godt alt sammen, næsten for godt.

En ting jeg studser over: Snapchat nævnes flere gange. Det får mine alarm klokker til at ringe. Kan man kun kontakte hende via Snapchat, selvom der er telefonnummer på annoncen?

Skrevet

Prøv at skrive til hende.

jeg gætter på enten at hun er meget insisterende på at få at vide hvor i landet du bor, og hun så bær meget tæt på, eller at du skal betale med paysafe kort, og du skal sende et billede.

Gætter på at det Alm. Telefonnr. Ikke virker.

men prøv at kontakte hende.

Skrevet
  • Author
frisk fyr skrev, for 6 minutter siden:

Prøv at skrive til hende.

jeg gætter på enten at hun er meget insisterende på at få at vide hvor i landet du bor, og hun så bær meget tæt på, eller at du skal betale med paysafe kort, og du skal sende et billede.

Gætter på at det Alm. Telefonnr. Ikke virker.

men prøv at kontakte hende.

Det er også præcis det jeg gætter på. Tænker også der stikker noget under ved at hun vil FaceTime. Der står jo heller ikke hvor i landet hendes eget sted er.

Nu har jeg set lidt nærmere på billederne, og den stikkontakt nede ved gulvet er ikke typisk dansk.

Indtil videre springer jeg over ;)

Skrevet
Jernet skrev, for 3 minutter siden:

Det er også præcis det jeg gætter på. Tænker også der stikker noget under ved at hun vil FaceTime. Der står jo heller ikke hvor i landet hendes eget sted er.

Nu har jeg set lidt nærmere på billederne, og den stikkontakt nede ved gulvet er ikke typisk dansk.

Det ligner lidt et shuko udtag, dog kan billederne jo sagtens være taget før pigen kommer til dk. Men tror nu stadig det er en fake annonce

Skrevet
  • Author
frisk fyr skrev, for 6 minutter siden:

før pigen kommer til dk

Ja, så er hun jo nok ikke dansk.

Jeg holder også på den er fake, indtil nogen kan berette andet.

Skrevet

Hun har det typiske slaviske udtryk, der er flere faktorer i den profil som indikerer fake eller forsøg på scam med snap og uendelig anal udløsning mm. 

Skrevet
  • Author
Greywolf49 skrev, for 11 minutter siden:

Hun har det typiske slaviske udtryk, der er flere faktorer i den profil som indikerer fake eller forsøg på scam med snap og uendelig anal udløsning mm. 

God pointe :)

Det var det sidste søm i den kiste, jeg begraver den her.

Tak for svar til jer begge.

Skrevet
Jernet skrev, for 8 timer siden:

Sønderborg til Skagen.....hun (be) dækker bredt..... hehe.... :D:D:D

• 1 month later...
Skrevet

Mærkeligt at annoncen bliver ved med at være aktiv. Den bliver “opdateret” hver dag.

Nu hedder hun så denhelenekjar på Snapchat…

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har en mistanke om at denne nye annonce fra “mona sara” også er scam, og muligvis fra samme person bag ovenstående scam annoncer: https://annoncelight.dk/showad/406929

Det er samme motel i Randers Syd, der linkes til, og de tilbudte ydelser og priser ligner dem, fra de tidligere annoncer. Denne gang er der ligefrem nævnt “påkrav” ved udeblivelse, som også var den måde, der tidligere blev forsøgt brugt.

Nogen der har været i kontakt med “mona sara” her?

Redigeret af Kronjyden
Hyperlink indsat

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.