Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har gennem nogen tid (faktisk et par år) besøgt Melany (eller Linda som hun nogen gange kalder sig) når hun er i københavn. For et par uger siden dukkede hun op på stjernehimlen igen, og jeg måtte ud og nusse med hende et sted ude i nordvest.

For dem som ikke har prøvet er her en kort introduktion: hun er lille og slank og har de mest fantastiske store ægte bryster man kan forestille sig og er i det hele taget meget behagelig at ligge i med. Jeg skal ikke gennemgå detaljerne i akterne men blot give min anbefaling videre.

Hun er flyttet ind mod centrum ifølge annoncen og bliver her til starten af marts

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil skyde hende til midt i fyrrene. Ikke særlig kønt ansigt, gult hår og grimme tænder men hold nu kæft nogle flotte ægte bryster og pæn slank krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil skyde hende til midt i fyrrene. Ikke særlig kønt ansigt, gult hår og grimme tænder men hold nu kæft nogle flotte ægte bryster og pæn slank krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor gammel er hun?

Jeg vil nok skyde hende til starten eller midten af 30'erne.

Hvordan ser hendes ansigt ud?

Jeg synes hun er ok køn, ikke supersmuk, men hun har noget umiddelbart over sig, som jeg godt kan lide. Hun taler spansk og ikke særlig meget engelsk.

Hun er fra paraguay.

Altid-dansk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også undret mig. Før i tiden havde hun nogle crabby selfie mobilshots på annoncen. De billeder der er nu ligner ikke den Melanie jeg besøgte for nogle måneder siden, men annoncen er helt tydeligt forfattet af den samme, så man kan da håbe det er gode gamle Melanie, der er vendt tilbage, men det kan trådstarter forhåbentligt bekræfte.

Redigeret af Jesse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Længe siden jeg har set hende annoncere? nogen der ved om hun ikke kommer til DK mere?..

Nej desværre, men hvis hun kommer igen, er jeg den første ved døren :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...