Le courvoisier 841 Skrevet 24. Juni Jeg har besøgt Nina og det var en ret intens og ægte sensuel oplevelse. Hun har en rigtig lækker fast krop, meget kønt ansigt, virkelige flotte øjne og nogle dejlige ægte faste bryster- og ja de bryster- de skal opleves! De var virkelig virkelig lækre. Hun er meget petit- så lækker! . 47 kg - ja det tror jeg. Nina var smilende og forførende og vi havde rigtigt meget øjenkontakt. Hun dufter og smager virkelig godt. Jeg kunne godt lide at hun små stønner på en virkelig lækker måde. Hun var meget tilstede så hele oplevelsen var topklasse. Jeg fik respons via SMSmed præcis info om sted og priser. Stedet er ren og man føler sig velkommen. Hun er meget slank og petit - 100x mere lækker end det man kan se på billederne i annoncen. https://annoncelight.dk/showad/404729 https://annoncelight.dk/profile/Love+Story 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master1410 Skrevet 26. Juni Lyder meget interesant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 26. Juni 100 % enig med Mr. Le C. Har besøgt hende 2 gange. Er enig med at hun er lidt mere lækker end hende billeder, men ellers retvisende. Jeg besøger hende igen, hvis hun kommer til min hjemby Ikke så tit man møder piger der virkelig føles som om hun gør dette job fordi hun kan lide det. Helt sikkert et besøg værd hvis man er i Århus eller omegn. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 26. Juni John41 skrev, for 2 minutter siden: 100 % enig med Mr. Le C. Har besøgt hende 2 gange. Er enig med at hun er lidt mere lækker end hende billeder, men ellers retvisende. Jeg besøger hende igen, hvis hun kommer til min hjemby Ikke så tit man møder piger der virkelig føles som om hun gør dette job fordi hun kan lide det. Helt sikkert et besøg værd hvis man er i Århus eller omegn. Hun er helt klart mit #1 Jeg har nu også besøgt hende en del gange - hun er lige min type. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest meorts Skrevet 29. Juni Har også besøgt hende. Hun er pæn, sød og har fokus på en. Pas på hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 16 Skrevet 1. Juli Ja så heldig var jeg desværre ikke. Magen til negativ selvhøjtidelig opblæst krukke har jeg aldrig mødt før, men drøn ærgeligt for lille lækker krop(standard Østeuropa ansigt i min optik). Lige pludselig kunne det jeg havde aftalt ikke udføres og hun skældte ud over sin telefon operator og den lejlighed hun var havnet i. Den var faktisk ganske fin men manglede en dør tlf. selv om det var en stue lejlighed lige ved siden af hoveddøren, det kunne hun ikke med. Endte med jeg forlod stedet igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg