Hop til indhold
Le courvoisier

Nina - Fit og Slim lækker GFE- Århus

Recommended Posts

Jeg har besøgt Nina og det var en ret intens og ægte sensuel oplevelse. Hun har en rigtig lækker fast krop, meget kønt ansigt, virkelige flotte øjne og nogle dejlige ægte faste bryster- og ja de bryster- de skal opleves! De var virkelig virkelig lækre.  Hun er meget petit- så lækker! . 47 kg - ja det tror jeg. :wub:

Nina var smilende og forførende og vi havde rigtigt meget øjenkontakt. Hun dufter og smager virkelig godt. Jeg kunne godt lide at hun små stønner på en virkelig lækker måde. Hun var meget tilstede så hele oplevelsen var topklasse. 

Jeg fik respons via SMSmed præcis info om sted og priser. 

Stedet er ren og man føler sig velkommen. Hun er meget slank og petit - 100x mere lækker end det man kan se på billederne i annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/404729

https://annoncelight.dk/profile/Love+Story

Del dette indlæg

Link til indlæg

100 % enig med Mr. Le C.   Har besøgt hende 2 gange. Er enig med at hun er lidt mere lækker end hende billeder, men ellers retvisende.  Jeg besøger hende igen, hvis hun kommer til min hjemby :D  Ikke så tit man møder piger der virkelig føles som om hun gør dette job fordi hun kan lide det.   Helt sikkert et besøg værd hvis man er i Århus eller omegn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, for 2 minutter siden:

100 % enig med Mr. Le C.   Har besøgt hende 2 gange. Er enig med at hun er lidt mere lækker end hende billeder, men ellers retvisende.  Jeg besøger hende igen, hvis hun kommer til min hjemby :D  Ikke så tit man møder piger der virkelig føles som om hun gør dette job fordi hun kan lide det.   Helt sikkert et besøg værd hvis man er i Århus eller omegn.

Hun er helt klart mit #1 :wub:
Jeg har nu også besøgt hende en del gange :rolleyes:- hun er lige min type.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest meorts

Har også besøgt hende. Hun er pæn, sød og har fokus på en. Pas på hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja så heldig var jeg desværre ikke. 

Magen til negativ selvhøjtidelig opblæst krukke har jeg aldrig mødt før, men drøn ærgeligt for lille lækker krop(standard Østeuropa  ansigt i min optik).

Lige pludselig kunne det jeg havde aftalt ikke udføres og hun skældte ud over sin telefon operator og den lejlighed hun var havnet i. Den var faktisk ganske fin men manglede en dør tlf. selv om det var en stue lejlighed lige ved siden af hoveddøren, det kunne hun ikke med.

Endte med jeg forlod stedet igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...