HansenDanmark 224 Skrevet 24. Juni https://sexnord.net/profile/741784/jasmine Jeg har besøgt Jasmine 2 gange indenfor den sidste uge. Huset ligger i nærheden af indkøbsmuligheder og der er fin parkering lige overfor stedet. Billederne er vellignende og hun har de viste små spidse bryster. Hun er smilende og imødekommende. Jeg tror ikke hun har været GP særligt længe men det er blot min fornemmelse. Jeg synes hendes BJ er ret godt og hun ligger sig så man nemt kan røre ved hende. BJ er uden kondom hvilket er ret unormalt i Tyskland ihvertfald i forhold til mine erfaringer. Jeg er ret tilfreds med mine besøg og hvis du gerne vil have fornøjelsen af en ung smuk pige så er hun et godt bud. Hendes veninde Mara er i samme lejlighed https://sexnord.net/profile/741790/mara 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 179 Skrevet 24. Juni Hvordan er prislejet for FP i Flensborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 24. Juni Maspero skrev, 1 time siden: Hvordan er prislejet for FP i Flensborg? FP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 24. Juni Zieram skrev, 1 time siden: FP? Fuld pakke = sex, men bruges mest i forbindelse med thai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrmanden 6 Skrevet 24. Juni Kender ikke priserne i Flensburg, men her er lidt fra Lübeck : *30min 80* Blasen, ficken, leken, Stellung wechseln, Handmassage, massage, 1 mal spritzen *40min 100* Blasen, ficken, leken, Stellung wechseln, Handmassage, massage, 2mal spritzen *1st 150* Blasen, ficken, leken, Stellung wechseln, Handmassage, massage, 2mal spritzen *20min 50* Blasen, ficken, Stellung wechseln, Handmassage, 1mal spritzen. *Blasen ohne 20 extra* *Anal 50 extra* 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 200 Skrevet 24. Juni Styrmanden skrev, for 3 timer siden: 150,- EURO for 1 time er en slags standard i dag i Flensborg(området) , nogle gange lidt mere. Men man kan altså også få gode oplevelser fra omkring 100,- / 120,- EUR, og mine erfaringer er at man her kan regne med at 1 time også indeholder "normale" ekstraydelser som forskellige stillinger mv. Så Styrmandens oversigt passer helt fint. Kender ikke priserne i Flensburg, men her er lidt fra Lübeck : *30min 80* Blasen, ficken, leken, Stellung wechseln, Handmassage, massage, 1 mal spritzen *40min 100* Blasen, ficken, leken, Stellung wechseln, Handmassage, massage, 2mal spritzen *1st 150* Blasen, ficken, leken, Stellung wechseln, Handmassage, massage, 2mal spritzen *20min 50* Blasen, ficken, Stellung wechseln, Handmassage, 1mal spritzen. *Blasen ohne 20 extra* *Anal 50 extra* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 224 Skrevet 28. September Jeg var på besøg Jasmine igen fredag. Det var nok mit 5 eller 6 besøg ved hende. Jeg synes hun giver en god service, blow uden og må gerne bruge en finger hvis det foregår forsigtigt. Det er også tydeligt hun finder mere ro ved at hun kender mig og kan give sig hen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg