Hop til indhold

Kristina - kærestesex så englene synger

Featured Replies

Skrevet

Jeg var for et par uger siden forbi Kristina, som holder til i den nordlige ende af Amager i noget nybyggeri - ganske diskret. Havde ikke forventet det helt store, men hold da op hvor tog jeg fejl! 

Kristina er en ikke så høj moden kvinde fra Østeuropa og hun er bare velholdt. Havde bestilt en halv time med SF, og hun leverede på alle parametre: En velsmagende fisse, god sex, kys og en hyggelig samtale. Jeg kan varmt anbefale hende, og jeg må se om jeg ikke kan komme forbi igen snart. 

Skrevet

Hun holder nok fri for der er intet telefonnummer.

Tak for anmeldelsen hun lyder som noget for mig.

Skrevet
El Presidente skrev, for 2 timer siden:

Kristina er en ikke så høj moden kvinde fra Østeuropa og hun er bare velholdt. Havde bestilt en halv time med SF, og hun leverede på alle parametre: En velsmagende fisse, god sex, kys og en hyggelig samtale. Jeg kan varmt anbefale hende, og jeg må se om jeg ikke kan komme forbi igen snart. 

Tak for den lovprisning, lige det jeg søgte, selvom hun desværre er OFF lige nu ;)
Kan du oplyse om hun er iført det lækre lingeri og strømper/hofteholder som hun har billeder af, på sin profil ?

Skrevet
  • Author

Billederne på hendes profil er 100% retvisende. Hun var iført sin kjole fra billede 4, men den røg hurtigt af ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.