Hop til indhold
mr.swingking

AALBORG !! Wendy .... slet ik' GFE, men sikke et blow

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Efter annoncen og billederne at dømme var mine forventninger helt i top til et besøg. Efter min sms-snak blev det endnu bedre. Hun kan sit kram og få en i stødet inden man kommer. 

https://annoncelight.dk/showad/400426

Mit første indtryk, indenfor døren, dalede dog noget fordi hun ikke ser ud som på billederne. Det er hende, men de er peppet en del. "Pyt" tænkte jeg - Vi aftalte seancen, og i et bad så var jeg klar. Hun kyssede dejligt og var glad og smilende, krammede og bød sig til og snakkede lystigt, så  -  ... "jo jo det skal nok blive godt". Hun bad mig ligge mig på ryggen - Og så begyndte hun et virkelig kyndigt blow... Masserede alt dernede imens, så jeg røg i øverste hylde med det samme og måtte naturligvis stoppe hende. -  Jeg havde bestilt megafrench og protatamassage oveni - så det ville jeg jo opleve ... Så jeg bad hende ligge sig så jeg kunne slikke - Det tog hun godt imod og stønnede,. Meget hurtigt stoppede hun mig (lige inden fakede hun en orgasme) - Det irriterede mig dog lidt at hun snakkede for meget og var uden indlevelse - Men igen mig om på ryggen og så tog hun mig i munden igen .... for fanden hun kan det der. Her havde hun ikke travlt, for alt blev gjort langsomt og skønt som jeg kan lide. Hun slikkede alt omkring dernede (boller og mellemkød) og tunge op og ned af fyren. Jeg måtte virkelig tage mig sammen for ikke at "stå af" med et samme... Hun kiggede mig i øjnene imens og ... så holdt hun inde for at jeg ikke skulle komme ... Og tavst begyndte hun at lege med det bageste hul mens hun iagttog mig... Og en finger gled op langsomt og søgende... og da hun så begyndte blow igen samtidig ... langsomt og dybt og kneppede blidt bagi kunne jeg ikke holde noget tilbage og jeg kom i hendes mund i en kæmpe orgasme ... hun blæste videre og tog det hele... Jeg var helt paf og lå lidt inden vi snakked lidt - Jeg sagde wow til hende og og hun grinede og sagde "yes - i know" - Hun vidste præcis hvad hun gjorde. Og det må jeg sige. Det er fantastisk i et BJ, når en kvinde kan det med at vide hvornår hun skal gøre noget lidt fast og hvornår det skal være blidt. Og ligeså det rette tempo... Og med prostata massage - vide præcis hvordan og hvor blødt og hårdt... Så jo det endte med at blive ubeskriveligt. Så total bedømmelse er at det var uden indlevelse, med en masse kæk snak, Ville gerne have nydt hende mere, også have brugt den dildo som hun gjorde klar (og som var med i prisen) - men pyt igen - Det varer sgu længe inden det BLOW JOB forlader min hjerne og min krop. Gentagelse... ? Ja - til megafrench og prostatamassage på menuen som det eneste

Redigeret af mr.swingking

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...