Hop til indhold

Rødekro og kruså død?

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens

Er det bare mig eller er det blevet virkelig sjældent at der er nogen piger i Rødekro og Kruså? Synes ikke rigtig der er nogen her for tiden

Skrevet

Det ser desværre sådan ud, men det har tit været sådan i de sydlige egne. Det svinger meget med både kvantitet og kvalitet af pigerne. 

Tilgengæld ser det ud til at vojensdream har fået tiltrukket en del spændende danske piger, som jeg overvejer at besøge i sommerferien.

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 8 timer siden:

Det ser desværre sådan ud, men det har tit været sådan i de sydlige egne. Det svinger meget med både kvantitet og kvalitet af pigerne. 

Tilgengæld ser det ud til at vojensdream har fået tiltrukket en del spændende danske piger, som jeg overvejer at besøge i sommerferien.

Synes bare sidste år var det altid nogen på, nu er det sjældent, synes også det længe siden Sonia har været på og hun plejer at være det meget tit.

Men det kan være ah Vojens dream skal besøges istedet for eller måske tage til Flensborg 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.