Hop til indhold

Summerfever

Featured Replies

Skrevet

Godaften! Er der nogle af jer andre der har været forbi Summerfever? Hun ser umiddelbart virkelig fræk ud og virker seriøs nok i samtale. Hvad er jeres erfaringer?

https://sugardaters.com/da/profile/b8zg-5epWE

Skrevet

Har ikke mødt hende men skriver med hende nu her vi skal se om vi kan finde ud af noget sammen

Skrevet
Troll79 skrev, den 23.6.2024 at 09:32:

Har ikke mødt hende men skriver med hende nu her vi skal se om vi kan finde ud af noget sammen

Spændende! Skriv gerne når/hvis du har været sammen med hende. Er meget nysgerrig.

Skrevet

Hun virker meget prof og offensiv. Sjældent - for mig, at jeg får en “Hej” besked og at der umotiveret åbnes for album. 

Skrevet

Just adding to this. She seems quite unstable for sure. Definitely not all right up in the head.

Had a deal for overnight in cph, no payment exchanged yet, she writes she's on the way, and then an hour after she's supposed to already be here she says she hasn't even left(she's in Lolland) , and the blames me for ignoring her for an hour , saying she didn't leave because she was unsure (we were writing the whole time...). I am sure you can make a deal with her but she seemed too much trouble for me

Redigeret af Deezie
Her location

Skrevet
madert skrev, den 24.6.2024 at 21:19:

Hun virker meget prof og offensiv. Sjældent - for mig, at jeg får en “Hej” besked og at der umotiveret åbnes for album. 

hun har ikke noget album, du må forveksle hende
hun er sød nok, lidt forvirret men ok til stede. god sex, gode naturlige patter, med tyngde og en drivende våd fisse hun selv ligger din hånd i så du kan lege imens du får blow
kan godt anbefales, Men der er langt derned og hun har ikke bil ) tror faktisk det er gedser ??

Skrevet
sejler1 skrev, den 5.7.2024 at 23:11:

hun har ikke noget album, du må forveksle hende
hun er sød nok, lidt forvirret men ok til stede. god sex, gode naturlige patter, med tyngde og en drivende våd fisse hun selv ligger din hånd i så du kan lege imens du får blow
kan godt anbefales, Men der er langt derned og hun har ikke bil ) tror faktisk det er gedser ??

Næ, ingen forveksling. Hun havde album.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.