Hop til indhold

Thai Massage i Vissenbjerg

Featured Replies

Skrevet
Jonassen skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/332475

Nogle der har besøgt stedet her? Er interesseret i at høre jeres oplevelse, både ift. hvad der tilbydes, og om det er penge/tid værd

Jeg har været der én gang.

blev mødt i døren af en voksen flot kvinde på omring de 35-40 år. Blev vist op på 1. Sal hvor jeg bestilte en times oliemassage. Hun spurgte med det samme om jeg ville have andet - HJ, BJ eller FP.

jeg hader at beslutte mig i starten, så sagde at vi lige kunne se tiden an. Det var helt ok, men så ville hendes veninde komme og give massage, og hvis jeg ville have FP ville hun vende tilbage til mig.

der kom så en kvinde på omkring 60 år som gav mig en OK massage uden antydning til noget, og da der var gået 45 minutter kom den anden tilbage og spurgte om jeg ville have ekstra. Da hun trods alt var væsentlig smukkere, bestilte jeg FP hos hende. Det blev en jævn omgang uden kys og ikke noget jeg vil mindes i lang tid.

Skrevet
Jonassen skrev, for 7 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/332475

Nogle der har besøgt stedet her? Er interesseret i at høre jeres oplevelse, både ift. hvad der tilbydes, og om det er penge/tid værd

Jeg har været der fra de startede (de har været i Nr. Åby tidligere) ca. 3år -og de kalder sig forsat "nystartet" Nåmen jeg har faktisk kun fået massage -en i mellem er jeg blevet tilbudt ekstra -af de forskellige piger der har været der. Men jeg har ikke fået noget. Massagen har de fleste gange været god og hård, som jeg godt kan lide det;-) Det er kommet mindst en af dem der har været i et hus lidt uden for Middelfart "mutter" -hende har jeg fået fp af da hun var der. Men ikke i Vissenbjerg.

Ann som ellers var mutter der -har jeg ikke set efter den anden er kommet -så om det er ny ejer eller de samarbejde der (you never know) Ann giver en super massage i øvrigt, er rålækker, men giver kun massage nu(siger hun) (har dog fået mere i Nr. Åby da hun var der for måske 5-6år siden) Det er et af de steder jeg vender tilbage til, fordi jeg får det, jeg søger, og føler de acceptere det;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.