Chawapa 74 Skrevet 22. Juni (edited) Hej Brødre hvad skete det med det gule hus i Rødovre og de næsten altid fine thai piger ? er det lukket Redigeret 22. Juni af Chawapa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamderfrække 26 Skrevet 22. Juni (edited) Chawapa skrev, for 1 time siden: Hej Brødre hvad skete det med det gule hus i Rødovre og de næsten altid fine thai piger ? er det lukket Jeg vil lige høre,er det omkring Jyllingevej?? Jeg kan kun sige,at det overfor Rødovre centrum, bliver revet ned her i slutningen af denne måned. Og den på Rødovre vej, Jyllingevej aner jeg ikke noget om har aldrig været der Redigeret 22. Juni af hamderfrække Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 22. Juni hamderfrække skrev, for 4 timer siden: Jeg vil lige høre,er det omkring Jyllingevej?? Jeg kan kun sige,at det overfor Rødovre centrum, bliver revet ned her i slutningen af denne måned. Og den på Rødovre vej, Jyllingevej aner jeg ikke noget om har aldrig været der Det er det gule hus, ikke det ved Rødovre centrum. @Chawapa ja der har været meget stille med annoncer fra dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chawapa 74 Skrevet 24. Juni Lars40 skrev, den 22.6.2024 at 18:56: Det er det gule hus, ikke det ved Rødovre centrum. @Chawapa ja der har været meget stille med annoncer fra dem. Ja præcis det gule hus over med Mc Donalds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg