Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har besøgt denne kvinde, og kan sige lidt om oplevelsen. ID # 70718 har ikke nogen info. 

Skrevet
  • Author

Ja det er det. Beklager der ikke var link i min forespørgsel.

Skrevet

Jeg kunne også godt tænke mig lidt mere info/erfaringer med hende :)

Skrevet
morfar1 skrev, for 19 timer siden:

Jeg kunne også godt tænke mig lidt mere info/erfaringer med hende :)

Så kan du jo bare trykke på "Følg dette" knappen

Skrevet

For at tage en for holdet SMS'ede jeg med hende. Hun var hurtig til at svare og jeg fik en aftale til i dag. Jeg ankom samtidigt med hende til lejligheden i det centrale Hillerød, i gå-afstand fra stationen og ikke langt fra Torvet.

Men så gik alting galt: Hun fortalte at hun lige havde fået menstruation og derfor ikke kunne bolle. Men der var så en anden kvinde på adressen, men da jeg konstaterede at hun havde silikonebryster takkede jeg nej. Så kom den første pige tilbage, men jeg kunne igen konstatere at også hendes bryster var med silikone - det er et totalt turn-off for mig, jeg er blevet for gammel til plasticlejetøj:( Hun havde ellers i SMS-korrespondancen hævdet at brysterne var naturlige....?

Så jeg måtte gå med uforettet sag.

Skrevet

hmm ok.  Hvordan så damerne ellers ud ? var de flotte og lækre ?

Skrevet

Den første (med mens) var høj og slank, den anden noget lavere og (lidt) rundere - bestemt attraktive kvinder begge to, men altså med silikone.

Skrevet

billede 2 og 3. Pigen i jeans - slurp. Var det den høje eller mindre ?

Skrevet
morfar1 skrev, for 17 timer siden:

For at tage en for holdet SMS'ede jeg med hende. Hun var hurtig til at svare og jeg fik en aftale til i dag. Jeg ankom samtidigt med hende til lejligheden i det centrale Hillerød, i gå-afstand fra stationen og ikke langt fra Torvet.

Men så gik alting galt: Hun fortalte at hun lige havde fået menstruation og derfor ikke kunne bolle. Men der var så en anden kvinde på adressen, men da jeg konstaterede at hun havde silikonebryster takkede jeg nej. Så kom den første pige tilbage, men jeg kunne igen konstatere at også hendes bryster var med silikone - det er et totalt turn-off for mig, jeg er blevet for gammel til plasticlejetøj:( Hun havde ellers i SMS-korrespondancen hævdet at brysterne var naturlige....?

Så jeg måtte gå med uforettet sag.

Tak for anmelsen. En øv oplevelse både med det og andet. Hvis ellers pigen ser flot ud kan jeg se bort fra både tatoos og plastik pattter.

Der er et par andre thai steder i centrum som du tidligere har skrevet du har besøgt. Jeg ville have gået til en af dem. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.