Hop til indhold

FKK Osnabruck ClubLavita

Featured Replies

Skrevet

Kom af motorvejen mod Belgien og det ligger kun 5 km derfra så tænkte kørepause og lige strække kroppen ud.

http://www.clublavita.de 

Der kom ikke særlig meget ud fra en efterlysning. Så måtte jo prøve.

Kom forbi en Tirsdag aften, omkring kl 22:00 og der var en 3-4 mænd og så 8-10 kvinder. Der var en entre hvor man fik forklaret de lokale regler. Og her kom vi vel tilbage til 1980….

30euro i entre, der var noget gammelt mad som jeg sprang over. (Der er mulighed for Direkte på værelse for 50 / 100 Euro for halv / hel time)

Tog et bad efter en del timer i bil og gik ind og så på udvalget. 

Det var ikke top klasse men der var både unge og ældre og runde og knap runde kvinder :-) Valgt en på ca 35 og slank, så skal der betales inden man går på rum… 25 euro for 20 min.

vil man have flere med er det antal gange de 25 euro. Pigen selv fik 5 foran mig så ved ikke helt hvordan det fungere…

Så summa summarum skal trykket tages og man er på motorvejen så ok men ikke et nyt stamsted.

Skrevet
Peter69 skrev, for 5 timer siden:

Der kom ikke særlig meget ud fra en efterlysning. Så måtte jo prøve.

Synes nu ellers jeg pænt mellem linjerne skrev man ikke får en oplevelse der. Dit skriv bekræfter at intet reelt har ændret sig på den klub. 

Med det sagt skal vi ikke skændes over det, godt med en opdatering på at det stadigvæk ikke er stedet man skal sigte efter medmindre man blot skal have en hurtig dukkert i noget fisse til en skilling når man alligevel køre lige forbi som du siger :-)

Skrevet
  • Author

Sorry så først den sidste info efter jeg havde skrevet.

Men ja en Update.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.