Hop til indhold
Guest AndrewR

Små smukke thai piger i København?

Recommended Posts

Guest AndrewR

Hej!

 

Jeg prøver at finde en lille og smuk thai pige i hovedstadsregionen.  Rundt 147-155 cm. Alder er ikke så vigtig, bare hon er køn men unge piger er særledes intressante.

Massagen er jeg sån sedt ligeglad med.. det er mer extras jeg er ude efter..  De steder jeg har varit hen har kun haft piger på 40-50 år og lidt for høje for mig (jeg er selv ikke så høj og vil gerne komme sammen med en som ikke er så høj)

 

Om unskyld for min dårlige dansk, jeg er ikke herfra :-)

 

Med venlig hilsen

AndrewR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Jeg kan ikke give dig nogle tips, men jeg kan ønske dig velkommen her på sitet.

 

Og dit dansk er letforståeligt, så du har intet at undskylde. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

 

Jeg prøver at finde en lille og smuk thai pige i hovedstadsregionen.  Rundt 147-155 cm. Alder er ikke så vigtig, bare hon er køn men unge piger er særledes intressante.

Massagen er jeg sån sedt ligeglad med.. det er mer extras jeg er ude efter..  De steder jeg har varit hen har kun haft piger på 40-50 år og lidt for høje for mig (jeg er selv ikke så høj og vil gerne komme sammen med en som ikke er så høj)

 

Om unskyld for min dårlige dansk, jeg er ikke herfra :smile:

 

Med venlig hilsen

AndrewR

 

Hej

 

Her er et bud på det du søger: http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=16988

 

Der ligger flere beretninger af hende her på siderne.

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om unskyld for min dårlige dansk, jeg er ikke herfra :smile:

 

Med venlig hilsen

AndrewR

 

Der er intet i vejen med dit dansk. Gjorde bare alle indfødte danskere det lige så godt som dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet i vejen med dit dansk. Gjorde bare alle indfødte danskere det lige så godt som dig

 

Nej dit dansk fejler intet, og som Borende X skriver er det vist vores landsmænd vi er mest skuffet over, mange "glemmer" at læse det de har skrevet inden det bliver smidt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt Darling.  meget smukkere end man kan se på billederne..

Tak for link..

 

AndrewR

 

Glad for hun kunne bruges, og rart med tilbagemelding  :smile:

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Glad for hun kunne bruges, og rart med tilbagemelding :smile:

-OD

Hvad får man egentlig for den timepris? Alm samleje, med uden fransk, kys, en eller flere udløsninger, indlevelse, massage?

Synes jeg tidligere har set omtale, hvor ydelsen bestod af sjasket massage og modvilligt samleje. Ikke min fetich, men pigen er ellers meget attraktiv at se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR

Hvad får man egentlig for den timepris? Alm samleje, med uden fransk, kys, en eller flere udløsninger, indlevelse, massage?

Synes jeg tidligere har set omtale, hvor ydelsen bestod af sjasket massage og modvilligt samleje. Ikke min fetich, men pigen er ellers meget attraktiv at se på.

 

Det var alm. samleje, uden fransk og uden kys og hon var jo ikke så aktiv under samlejen. massage var der ikke meget af og det er absolut ikke for det du skal besøge hende.  Så er det definitivt Nina på Siamgirls man ska have (hon er jo ikke ung men er alltså en underbar lille nips som kan det hele)

 

Jeg besøgte Darling en anden gang igår og då var det en helt annan oplevelse. Hon vat meget tydeligt glad at se mig og var meget mere aktiv og der var også lidt franskt.. Jeg bestilte en 1/2 time massage, 1/2 time i Jacuzzi for lidt relax og 1/2 time massage igen. Fik mange kærtegn og "opmuntring" i jacuzzin så jeg var klar for mere massage efter 30 minuter :-)

 

Hvis men er sød vid hende så tror jeg nok man kan få en god oplevelse. Hon snakker meget lidt engelsk men jeg snakker litt Thai og det er måske anledning til at vi havde det meget hyggeligt i 1,5 timer.  

 

/AndreR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest pil

Det var alm. samleje, uden fransk og uden kys og hon var jo ikke så aktiv under samlejen. massage var der ikke meget af og det er absolut ikke for det du skal besøge hende.  Så er det definitivt Nina på Siamgirls man ska have (hon er jo ikke ung men er alltså en underbar lille nips som kan det hele)

 

Jeg besøgte Darling en anden gang igår og då var det en helt annan oplevelse. Hon vat meget tydeligt glad at se mig og var meget mere aktiv og der var også lidt franskt.. Jeg bestilte en 1/2 time massage, 1/2 time i Jacuzzi for lidt relax og 1/2 time massage igen. Fik mange kærtegn og "opmuntring" i jacuzzin så jeg var klar for mere massage efter 30 minuter :smile:

 

Hvis men er sød vid hende så tror jeg nok man kan få en god oplevelse. Hon snakker meget lidt engelsk men jeg snakker litt Thai og det er måske anledning til at vi havde det meget hyggeligt i 1,5 timer.  

 

/AndreR

hvad kostede jacuzzi?

hvad kostede det i alt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR

hvad kostede jacuzzi?

hvad kostede det i alt

Jag betalte 2.000 for 1,5 timer massage+jacuzzi+massage.  Sikkert muligt at få det meget billigere (1 time er 1.200 kr enl. prisliste) men jeg har penge at bruge så gider ikke forhandle om priser  ;)

 

AndreR

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...