Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n18325/6360/eva-charming-lady#profile-about

Besøgte denne pige i dag, har længe søgt en ung spinkel pige, hun skriver 24 men kunne i mine øjne ligeså godt være meget yngre, jeg kom til at tænke mig tilbage til mine teenage dage og unge piger.

Slank spinkel krop, små bryster, ingen makeup eller Rembrandt på kroppen, rimelig stram, det kunne mærkes :-)
Stille og rolig person, nem at kommunikere med, meget tilstede i legen,  god øjenkontakt.Utrolig behagelig person at være sammen med.Jeg kunne have blevet der hele dagen.

så søger du en ung pige, til hyggelig blid sex og nærvær, så er det her.

Skal jeg se hende igen, det er helt sikkert

Skrevet
Ace_58 skrev, for 3 timer siden:

spinkel

Hej,  tak for anmeldelsen.  hvordan oplevelsen var hendes kys! Kyssede hun med tungen! 

Skrevet
  • Author
Where2 skrev, for 2 timer siden:

Hej,  tak for anmeldelsen.  hvordan oplevelsen var hendes kys! Kyssede hun med tungen! 

Tror ydelsen er individuel hun talte ihverfald om at hun ikke kyssede med dårlig lugtende mænd, jeg havde det fint, meget naturligt, god indlevelse, jeg er ikke ryger og en god tandbørste, så blev der gnavet igennem :-)

Skrevet
niasset2000 skrev, for 2 timer siden:

hun har desværre forladt landet lader det til :(

Linket virker da fint og i hendes social club eller hvad de kalder det på nympho har hun lagt et billede ud for 3 timer siden. 

Skrevet
  • Author
Elprebsi skrev, for 6 timer siden:

Linket virker da fint og i hendes social club eller hvad de kalder det på nympho har hun lagt et billede ud for 3 timer siden. 

Jeg har da en ny aftale med hende I morgen, men det kan da være at det en anden der åbner døren, det er set før :-)

Skrevet

fair nok. Hun lukkede bare ned for whatsApp da jeg skrev måske er jeg blevet blocket? så tænkte hun var rejst. Men måske lukkede hun bare fordi hun er fuldt booket

Skrevet
  • Author

Det blev til endnu et besøg, hun er flyttet til indre by, knap så diskret.

Det blev slet ikke samme oplevelse som forrige gang, virkede noget slidt og fraværende, en masse blå mærker efter en hårdhændet behandling, men stadig mega stram. Nu var det mest oplevelsen fra sidst jeg gik efter, og den var der sgu ikke.

Skrevet
Ace_58 skrev, for 6 timer siden:

Det blev slet ikke samme oplevelse som forrige gang, virkede noget slidt og fraværende, en masse blå mærker efter en hårdhændet behandling, men stadig mega stram. Nu var det mest oplevelsen fra sidst jeg gik efter, og den var der sgu ikke.

Redigeret af S-man

Skrevet
Ace_58 skrev, for 8 timer siden:

Min upplevelse med henne var att hon pratar hela tiden och det störde hela upplevelsen. Telefonen störde henne lite och kollade på den många gånger.

Hon är en fin tjej och GFE var mycket bra, bilderna stämmer fint. Tyvärr så slutade hon inte prata så jag lämnade efter halva tiden och missade en andra gång med henne. Vet inte om hon var frånvarande av någon anledning och därför inte på humör. 

Skrevet

Nogen der kan fortælle hvordan de kommer i kontakt med hende? ikke at det er særlig gode anbefalinger der kommer :roll:

Skrevet
niasset2000 skrev, for 51 minutter siden:

Nogen der kan fortælle hvordan de kommer i kontakt med hende? ikke at det er særlig gode anbefalinger der kommer :roll:

WhatsApp är nog det bästa sättet :razz:

Skrevet
Xerxes69 skrev, den 28.6.2024 at 16:57:

WhatsApp är nog det bästa sättet :razz:

Mjo men der blev jeg vist blokeret . mystisk

Skrevet
  • Author

Det ser ud til at hun nu er er blevet flyttet til Søborg. Det er mit indtryk at hun er under pres og skal lave mange kunder 10+ hver dag, måske derfor at kvaliteten er dalende.

Skrevet
Ace_58 skrev, for 1 time siden:

Det er mit indtryk at hun er under pres og skal lave mange kunder 10+ hver dag

Hvad giver dig, lidt mere specifikt, lige netop det indtryk??

Skrevet
  • Author

At hun fortalte at hun havde 5 kunder efter mig, og jeg gik derfra kl.17, og også fortalte at hun skulle sende 800eur hjem om ugen, men det kan være jeg antager helt forkert.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.