Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

❤️SANDY❤️ REAL PICTURES AND GFE ❤️ IN-CALL & OUTCALL AARHUS AREA - Annoncelight

Besøgte hende igår, og havde en meget negativ oplevelse.  Jeg  øsnker dog ikke at bruge ret meget tid på denne anmeldelse, som i realiteten nærmere er en advarsel,  så jeg  gør det kort:

Stedet: 7/10 - Faktisk det eneste rigtigt positive var lokationen. Stedet KAN være befærdet i  dagtimerne specielt ved  godt  vejr, men  det  er et lækkert og rent sted.

Udseende: 7/10 Hun ser ud som i annoncen, så ikke noget problem der.

Kommnunikation:  3/10 Hun kan lidt engelsk, men hold dig simple ord  hvis hun skal forstå det.

Akten:  1/10 - Det ringeste jeg nogensinde har prøvet! Passiv, åndsfraværende, begrænsende og beklagende. YAK.  

Generelt  service niveau:  2/10.  Det eneste der trækker op  lille  smule op, var at hun stilte mig nogle personlige spørgsmål efter akten.

Folkens:  Lad være  med at spild  jeres  penge  og tid  på hende.

Sandy:  Find et normalt job, for du er fucking  nedtur!

Skrevet

Hmm... Tak for advarslen. Har længe været tiltrukket af hendes profil, og holdt øje med om hun kom forbi Kbh.

Ked af at høre du havde sådan en oplevelse.

Skrevet

Tak for advarslen , hun var på min liste, men tror jeg springer over :-)

• 4 months later...
Skrevet

Havde efterfølgende en snak med Sandy om hvorfor "hun" ikke bare siger hun er "Post-Op", altså helt ombygget mand til kvinde.

Det er virkelig nederen selv at finde ud af det ved tæt inspektion.

Skrevet
Kurt The Man skrev, for 3 timer siden:

Havde efterfølgende en snak med Sandy om hvorfor "hun" ikke bare siger hun er "Post-Op", altså helt ombygget mand til kvinde.

Netop !!

Der er sikkert også kunder til til den type GP'er , men det var jo rart hvis man vidste det på forhånd ...

Skrevet
Kurt The Man skrev, den 24.10.2024 at 12:40:

Og hvad var hendes svar? Erkendte hun utvivlsomt, at hun er post-op? Jeg har set flere nævne det, men ingen er kommet med noget mere konkret end "jeg synes det ligner en ombygger".

Skrevet
Kurt The Man skrev, den 24.10.2024 at 12:40:

HOV, har hun været mand???

Skrevet
Vendelboen skrev, for 59 minutter siden:

Ja …

Vildt hun er det. 

Men i det mindste udfra hvad du skrev så er hun ærlig hvis der spørges ind til det. Men Sys jeg rigtig trælst, at man selv skal spørge og finde ud, af det...

Redigeret af Anders2023

Skrevet
Anders2023 skrev, for 12 minutter siden:

Vildt hun er det. 

Men i det mindste udfra hvad du skrev så er hun ærlig hvis der spørges ind til det. Men Sys jeg rigtig trælst, at man selv skal spørge og finde ud, af det...

Havde booket hende, men har nu afbooket hende

Skrevet
Mrxxxscor skrev, for 22 minutter siden:

Havde booket hende, men har nu afbooket hende

Ok ville jeg også selv have gjort hvis jeg havde booket tid og læst det her efter følgende. Så ville jeg have sendt en venlig besked og nævnt hvorfor. Samt ønsket hende en god arbejdsdag 

Skrevet

Jeg synes hun er utrolig flot - ombygget eller ej:wub:.

Tænder man på det hun tilbyder, er det vel det det handler om:D

Skrevet
NickN skrev, for 11 timer siden:

Jeg synes hun er utrolig flot - ombygget eller ej:wub:.

Enig mht utrolig flot ombygget !

Mht at tænde på servicen ja så er det helt op til de enkelte, at tage en hygge tur. Jeg vil dog melde fra pga hvad jeg har læst her.

Men hvis jeg havde besøgt hende og læst alt dette bagefter tjah så var jeg ikke kommet igen selv om hun ser rigtig godt ud. 

• 1 month later...
Skrevet

Der er nogle træk især omkring missen som afslører det. Det gælder også en del af de andre der har tilsvarende på menuen, og bemærk de er alle meget glade for anal. De er faktisk meget flotte, meeen jeg springer venligt forbi dem, og af almindelig høflighed burde der være indlysende, altid at oplyse, om man er født som mand.

• 3 weeks later...
Skrevet
NickN skrev, den 28.10.2024 at 21:02:

Et af problemerne med hende er, at hun på INGEN måde leverer det, hun tilbyder. 

Jeg har været der, og kommer ALDRIG igen. Ubegribeligt elendig oplevelse! 

• 5 months later...
Skrevet

Kan kun give OP ret.

Skulle bare have et blowjob, og hun beklagede sig flere gange, og man måtte ikke se hendes patter, fordi det var cheap. Men hun tilbyder blowjob med CIM til 500kr, og brokker sig over det. Hun var meget hurtig til at bruge hånd efter jeg fik den op og stå, og bad hende flere gange om at sutte igen. Og hun var ikke meget for CIM, måtte forklare hende jeg skulle have CIM eftersom hun reklamerede for det, og fik det da også. Hun løb ud på toilettet med det samme bagefter dog xD

Men skal bestemt ikke se hende igen, der var ikke meget service over hende/ham...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.