Hop til indhold

Hotelsex

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Er der nogen der kender til piger der lige nu tager imod besøg på hotel? Gerne i den yngre ende (Under 25), som tilbyder en god GFE oplevelse. Har haft gode oplevelser med polske Kate i den sammenhæng.

Det lyder måske lidt sært, men jeg er vild med oplevelsen af at møde op på hotel og knalde en sød pige :)

Redigeret af kasperbo

Skrevet
kasperbo skrev, 1 time siden:

Det lyder måske lidt sært, men jeg er vild med oplevelsen af at møde op på hotel og knalde en sød pige :)

Det omvendte er nok nemmere at arrangere, men det burde også være muligt at booke et værelse på et hotel og så lade pigen checke ind først, så hun kan få tid til at forberede dit besøg.

Skrevet
kasperbo skrev, for 7 timer siden:

Hej alle

Er der nogen der kender til piger der lige nu tager imod besøg på hotel? Gerne i den yngre ende (Under 25), som tilbyder en god GFE oplevelse. Har haft gode oplevelser med polske Kate i den sammenhæng.

Hvor søger du henne? København eller Sjælland generelt?

Redigeret af p.larsen

Skrevet
p.larsen skrev, den 21.6.2024 at 14:09:

Hvor søger du henne? København eller Sjælland generelt?

Primært København, men Sjælland generelt er fint.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.