Hop til indhold

Bordeller med danske kvinder på Sjælland

Featured Replies

Skrevet

Hej

Hvis man skal til "djævleøen" og bruge sine spareskillinger, hvor ligger der så bordeller med danske kvinder på øen? Der tænkes mest på steder uden for Storkøbenhavn. Gerne steder med hjemmeside. PFT.

Skrevet

Jeg havde i et par år stor glæde af at besøge Eventyrpigerne. Søde og rare damer. 12 km fra Ringsted.

Redigeret af henlan

Skrevet

I skal gå mål rettet efter Stella. 

Stella

ATTENTION til kvalitets bevidste gentlemen!!!
ALDRIG SET FØR

Stella ungdommelig sødme indrammet af skønhed..
Jeg er en 25 årig, meget blid, sensuel legesyg smuk “ the girl from next door type”. Jeg er pigen du vil vende dig om efter og sukke dybt. Mine 165 cm er fordelt på 59kilo legelysten sexhungrende krop, der vil forkæles efter alle kunstens regler. Mine ægte D skåls bryster er bløde og krammelystne. Et blik i mine smukke brune øjne og du vil befinde dig i en tidslomme, hvor tid og sted forsvinder. Jeg kan være din uimodståelige sekretær der ønsker at se dit tilfredse og beundrende blik eller en uforglemmelig ferie fantasi du vil blive ved med at vende tilbage til. Mine lange krøllede, mørke lokker indrammer mit smukke ansigt og mit smil vil få dig til at smelte.

Check på vagtplanen hvornår du møder mig.

Skrevet

Jeg kan se, hun er på i morgen hos Eventyrpigerne.

Skrevet

Der er også valbypigerne, som kun har danske skønne frække piger :x det er godt nok stor kbh… :( 

Redigeret af DANSKEANJA

• 2 weeks later...
Skrevet
Nafa skrev, den 20.6.2024 at 18:24:

I skal gå mål rettet efter Stella. 

Stella

ATTENTION til kvalitets bevidste gentlemen!!!
ALDRIG SET FØR

Stella ungdommelig sødme indrammet af skønhed..
Jeg er en 25 årig, meget blid, sensuel legesyg smuk “ the girl from next door type”. Jeg er pigen du vil vende dig om efter og sukke dybt. Mine 165 cm er fordelt på 59kilo legelysten sexhungrende krop, der vil forkæles efter alle kunstens regler. Mine ægte D skåls bryster er bløde og krammelystne. Et blik i mine smukke brune øjne og du vil befinde dig i en tidslomme, hvor tid og sted forsvinder. Jeg kan være din uimodståelige sekretær der ønsker at se dit tilfredse og beundrende blik eller en uforglemmelig ferie fantasi du vil blive ved med at vende tilbage til. Mine lange krøllede, mørke lokker indrammer mit smukke ansigt og mit smil vil få dig til at smelte.

Check på vagtplanen hvornår du møder mig.

Smag og behag, jeg er mere til Nikita.

Skrevet
henlan skrev, den 20.6.2024 at 15:47:

Jeg havde i et par år stor glæde af at besøge Eventyrpigerne. Søde og rare damer. 12 km fra Ringsted.

Enig... og pigerne cirkulere lidt mellem Vordingborg og Søborg. Så fin variation på stedet af piger. Har været der et par gange, og er helt fint.

Skrevet
frddblk skrev, for 1 time siden:

Enig... og pigerne cirkulere lidt mellem Vordingborg og Søborg. Så fin variation på stedet af piger. Har været der et par gange, og er helt fint.

Stedet trænger måske til en kærlig håndværker-hånd, men de er alle sammen søde og rare.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.