Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/402044

Sirada har nu fået en ny smuk pige, og hun er helt ny som GP, og er lige kommet fra Thailand. Jeg fik fornøjelsen af at være den første til at prøve hende, da jeg i dag fik en god oplevelse med en meget smuk thaipige som opfyldte alle mine ønsker, man skulle tro hun var meget erfaren, da hun var hurtig til at fornemme hvad jeg godt kunne li'  og hun havde slet ingen berøringsangst, alt var tilladt.

Jeg havde bestilt 75 minutter med 2 omgange hvis jeg formåede det, og det lykkedes faktisk, første gang med sex i forskellige stillinger, også bagindgangen, og så cim som afslutning, hvor jeg fik lov til at smage på safterne med køs bagefter.

Derefter fik jeg en dejlig og pirrende massage med både b2b og prostamassage som endte ud i en dejlig hj/blowjob.

Den resterende tid blev brugt med en fantastisk dejlig nøgen thaipige liggende oven på mig mens vi kyssede og snakkede bl.a. om hendes liv og om hvordan det var pludselig at være i Danmark for første gang, og starte op som GP.

Gode anbefalinger herfra:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsimax 75 skrev, for 29 minutter siden:

Husk nu at sætte link ind til fremtidige søgning ;);):):)

Det behøves ikke - det er der en anden , der gør for os :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, 1 time siden:

Jeg vil lige rette din fejl, linket du har indsat har ingenting med Emma at gøre, og slet ikke ved fremtidige søgninger, linket hører til Sirada Thaimassage og det vil den også gøre ved fremtidige søgninger.

Det er den annonce profil som annoncen er er oprettet på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har os prøvet hende, det var ikke mere end jeg ku komme ind i røven på hende så det blev ikke rigtig godt. Men fissen var udemærket 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dengamlejyde skrev, for 2 timer siden:

Dvs sirada er Emma eller er Emma hos sirada. Er det Emma på billederne

Sirada ejer Sirada thaimassage og emma er ansat lige for tiden, det skifter en gang imellem.

1 af billederne er af sirada, og de 4 andre er Emma, sirada er i en lang rød kjole på sengekanten på billede 2

Redigeret af Fisken16

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, den 20.6.2024 at 14:35:

https://annoncelight.dk/showad/402044

Sirada har nu fået en ny smuk pige, og hun er helt ny som GP, og er lige kommet fra Thailand. Jeg fik fornøjelsen af at være den første til at prøve hende, da jeg i dag fik en god oplevelse med en meget smuk thaipige som opfyldte alle mine ønsker, man skulle tro hun var meget erfaren, da hun var hurtig til at fornemme hvad jeg godt kunne li'  og hun havde slet ingen berøringsangst, alt var tilladt.

Jeg havde bestilt 75 minutter med 2 omgange hvis jeg formåede det, og det lykkedes faktisk, første gang med sex i forskellige stillinger, også bagindgangen, og så cim som afslutning, hvor jeg fik lov til at smage på safterne med køs bagefter.

Derefter fik jeg en dejlig og pirrende massage med både b2b og prostamassage som endte ud i en dejlig hj/blowjob.

Den resterende tid blev brugt med en fantastisk dejlig nøgen thaipige liggende oven på mig mens vi kyssede og snakkede bl.a. om hendes liv og om hvordan det var pludselig at være i Danmark for første gang, og starte op som GP.

Gode anbefalinger herfra:D

Tak for en god anmeldelse. Hvor gammel vil du tror hun er? Giv du ekstra for cim og bagindgangen? Har hun lidt mave?

Del dette indlæg

Link til indlæg
CarlosM skrev, for 3 timer siden:

Tak for en god anmeldelse. Hvor gammel vil du tror hun er? Giv du ekstra for cim og bagindgangen? Har hun lidt mave?

Det er svært at bedømme en lille thai-piges alder, men et godt bud vil være midt i 20erne, uden ekstra fedt nogen steder heller ikke på maven, og hendes bryster er smukke små og naturlige.

Hvad prisen angår tror jeg ikke jeg betalte ekstra for cim og bagi, men jeg spurgte om prisen på 75 minutter med b.la. disse ting, så jeg ved ikke om det havde været billigere uden. Prisen var rimelig men i den lidt høje ende, men der var også valuta for pengene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 11 minutter siden:

Det er svært at bedømme en lille thai-piges alder, men et godt bud vil være midt i 20erne, uden ekstra fedt nogen steder heller ikke på maven, og hendes bryster er smukke små og naturlige.

Hvad prisen angår tror jeg ikke jeg betalte ekstra for cim og bagi, men jeg spurgte om prisen på 75 minutter med b.la. disse ting, så jeg ved ikke om det havde været billigere uden. Prisen var rimelig men i den lidt høje ende, men der var også valuta for pengene.

Takker for beskeden. Har tænkt hende eller Tida, hvem er bedste:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...