Danske Natasja 259 Skrevet 20. Juni Gangbang på Frederiksberg Fredag d 21/6 Fra kl. 10:30 til 12:30, med en lille pause kl. 11:30 Pris. 1 time koster 1000kr 2 timer koster 1500kr 2 timer til 200kr for medlemmer af min Kneppeklub!! Anmeldelse af et tidligere event. Da jeg er begyndt at afholde slavetøs events, så bliver disse gangbang i den blide ende Jeg kan godt lide: Lækker fræk sex, blide smæk i numsen, gode våde blowjobs hvor du må gerne holde mit hår imens, deepthroat i mit eget tempo blid mundknep, 2 pikke i fissen hvis det er muligt og analsex hvis det er muligt Oral sex er uden kondom, samleje er med kondom Har du lyst til at deltage, så skriv en sms med alder, højde, drøjde og baggrund på 91840527. Våde kys Natasja #Kneppeklubben #Natasjaxxx #Gangbang #airtight #anal 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poppel 80 Skrevet 20. Juni Hvordan fornyer medlemskabet at kneppe klubben Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 259 Skrevet 20. Juni poppel skrev, for 7 timer siden: Hvordan fornyer medlemskabet at kneppe klubben Det fornyer automatisk hvis du sætter den til det. Ellers så skal du selv ind og fornye det hver måned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg