kingdane68 398 Skrevet 20. Juni Jeg vil gerne prøve et gloryhole, og ved at de har dem i både Eclaire og Video6.... Er der nogen der kender til GP'er der vil med derned og give sådan en tur? Eller har andre erfaringer i den retning? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 20. Juni Det er som at finde en nål i en høstak , jeg har ikke oplevet det nogle af de steder mange klubber/Swinger-bio vil ikke have GP ind , men hel og lykke med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 20. Juni Det er ikke muligt at tage en glædespige med - jeg har flere gange haft en med, i skal aftale alt inden, når i så ankommer, skal i ankomme som par- så kan i gå ind og lege som i har aftalt, hvis i tilbyder ander at købe ydelser af pigen, så ryger i ud, hvis personalet finder ud af det. men som par er der fri entre og så er banen fri - så må du jo håbe, det også er pigen der tager den i munden, når du stikker den ind gennem hullet, og det ikke bliver en mand - held og lykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 20. Juni fræk6 skrev, for 3 timer siden: Det er ikke muligt at tage en glædespige med - jeg har flere gange haft en med, i skal aftale alt inden, når i så ankommer, skal i ankomme som par- så kan i gå ind og lege som i har aftalt, hvis i tilbyder ander at købe ydelser af pigen, så ryger i ud, hvis personalet finder ud af det. men som par er der fri entre og så er banen fri - så må du jo håbe, det også er pigen der tager den i munden, når du stikker den ind gennem hullet, og det ikke bliver en mand - held og lykke Ja, der er jo lidt udfordringer med det. Det sidste tænker jeg ikke er et problem, da man jo lige har muligheden for at kigge/mærke efter, inden man stikker noget igennem :D :D :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 335 Skrevet 20. Juni Aftal med en gp at I kommer sammen som par. Jeg har et par gange været i swingerklub hvor jeg har fulgtes med manden både ind og ud. Det kan sagtens lade sig gøre. Hør evt din foretrukne gp om hun kan laves en aftale med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 20. Juni kingdane68 skrev, for 28 minutter siden: Ja, der er jo lidt udfordringer med det. Det sidste tænker jeg ikke er et problem, da man jo lige har muligheden for at kigge/mærke efter, inden man stikker noget igennem De gange jeg har været der, kan der nemt være flere personer i området, hvor der er huller- har hun fået 500kr for at give dig et blow - sidder der så en fyr og er klar, er det nemt for hende at tage hovedet væk - og lade ham gøre det færdigt, jeg har set flere der har delt en pik. sorry - det er ikke for at tage lysten fra dig, jeg har været der, måske er det lidt usansynligt, jeg håber du finder en der vil, og du får din fantasi opfyldt… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 20. Juni Du kan også tage derind og se om du er heldig, sommetider er der par og kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 21. Juni Knud skrev, for 16 timer siden: Du kan også tage derind og se om du er heldig, sommetider er der par og kvinder Efter hvad jeg har hørt, skal man vist være meget heldig - specielt i Video6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knud 50 Skrevet 21. Juni kingdane68 skrev, for 3 timer siden: Efter hvad jeg har hørt, skal man vist være meget heldig - specielt i Video6 Ja der er klart flest mænd, har dog mødt par og en enkelt kvinde derinde før Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken4700 411 Skrevet 22. Juni Ud af ca 10 besøg på 4 uger , har jeg mødt 3-4 par på hverdag samt weekend , så der kommer par der og leger i Video6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg