Hop til indhold

DiskretPige Århus

Featured Replies

Skrevet

HEJ- jeg har haft annonce på annoncelight, og søgt efter en "babe". Har fået en henvendelse fra en ung kvinde, der er interesseret i en aftale i næste uge. Jeg vil høre om der er andre herinde, der har annonceret og fået svar fra hende? Hendes mail hedder "noget" med diskretpige - hun skrev til mig at hun havde kontaktet flere annoncører. Men vil gerne finde ud af hendes seriøsitet - eller måske mangel på samme. Hun er i Århus tæt ved Botanisk have.

På forhånd tak.

Redigeret af Sugarbabe elsker

Skrevet
Sugarbabe elsker skrev, for 5 timer siden:

HEJ- jeg har haft annonce på annoncelight, og søgt efter en "babe". Har fået en henvendelse fra en ung kvinde, der er interesseret i en aftale i næste uge. Jeg vil høre om der er andre herinde, der har annonceret og fået svar fra hende? Hendes mail hedder "noget" med diskretpige - hun skrev til mig at hun havde kontaktet flere annoncører. Men vil gerne finde ud af hendes seriøsitet - eller måske mangel på samme. Hun er i Århus tæt ved Botanisk have.

På forhånd tak.

Det virker som om, at du er kommet med indlæg i forkert forum - prøv igen

Skrevet
  • Author

Jeg søger jo en sugarbabe på annoncelight- så indlægget skal sikkert stå her- da det jo ikke kun er indlæg om sugardaters.dk - men generelt om sugarbabes.

Skrevet
Sugarbabe elsker skrev, 1 time siden:

Jeg søger jo en sugarbabe på annoncelight- så indlægget skal sikkert stå her- da det jo ikke kun er indlæg om sugardaters.dk - men generelt om sugarbabes.

nej, sådan opfatter jeg det ikke, det er kun om piger på sugardaters, 

Skrevet
Sugarbabe elsker skrev, for 8 timer siden:

Se det er en helt anden sag - Det har jeg ikke set/prøvet før

• 3 weeks later...
Skrevet
Sugarbabe elsker skrev, den 20.6.2024 at 07:26:

Hendes mail hedder "noget" med diskretpige

Sugarbabe elsker skrev, den 20.6.2024 at 07:26:

Botanisk have

Måske lidt sparsom info? 

Tlfnr, udseende, nationalitet, pris, service, alder, kunne være ting, der kunne spore dig ind på det. Søgt Botanisk have på Eg fx? 

På sugardaters er der 3-4 profiler med noget med 'diskret', en fra Beder. Næppe dem.

Evt prøv cache gemte AL annoncer om diskretpige, hvis du er sikker på det er 'navnet'. 

Denne er fra botanisk have og samme periode.

Redigeret af nillerniller

Skrevet
  • Author

Jeg ville ikke skrive hendes mail herinde- så derfor skrev jeg "noget" med diskret pige- og efterfølgende har hun desværre lukket sin mail!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.