Hop til indhold

2 thai kvinder anholdt i Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Nogen som ved hvor de 2 kvinder arbejdede:

kvinder tilbageholdt på hjemrejseloven

Østjyllands Politis udlændingeafdeling var mandag middag på kontrol i Aarhus C på en adresse, hvor der efter politiets overbevisning blev drevet bordel.

På adressen traf betjentene to thailandske kvinder på hhv. 37 og 40 år, som ikke har tilladelse til at arbejde i Danmark.

Skrevet
Døgnrapport, Østjyllands Politi

Der er pt. ingen planlagte grundlovsforhør i kredsen i dag.

**

To kvinder tilbageholdt på hjemrejseloven

Østjyllands Politis udlændingeafdeling var mandag middag på kontrol i Aarhus C på en adresse, hvor der efter politiets overbevisning blev drevet bordel.

På adressen traf betjentene to thailandske kvinder på hhv. 37 og 40 år, som ikke har tilladelse til at arbejde i Danmark.

Kvinderne blev derfor sigtet for ulovligt arbejde og ophold og tilbageholdt på hjemrejseloven, mens Udlændingestyrelsen vurderer deres sag. Desuden bliver sagen forelagt Center Mod Menneskehandel, der skal vurdere, om kvinderne kan have været udsat for menneskehandel.

Skrevet

Træk mindst 10 år fra alderen, de plejer sjældent at være helt ærlige med deres alder  ;)

Skrevet
lille_peter skrev, for 22 timer siden:

Træk mindst 10 år fra alderen, de plejer sjældent at være helt ærlige med deres alder  ;)

Den forstod jeg ikke helt......så vi skal trække 10 år fra, dvs. du tænker de er 27 og 30 år..? Jeg tænker netop, at politiet nok har fået den rigtige alder oplyst, og 37 og 40 år virker heller ikke unormal.

Skrevet
Napoleon69 skrev, for 18 minutter siden:

Den forstod jeg ikke helt......så vi skal trække 10 år fra, dvs. du tænker de er 27 og 30 år..? Jeg tænker netop, at politiet nok har fået den rigtige alder oplyst, og 37 og 40 år virker heller ikke unormal.

Thai kvinder trækker mindst 10 år fra deres alder,  så alderen i annonceren har været lavere, tænker max. 27 og 30 år.

Skrevet
lille_peter skrev, for 10 minutter siden:

Thai kvinder trækker mindst 10 år fra deres alder,  så alderen i annonceren har været lavere, tænker max. 27 og 30 år.

Men det kan de jo også sagtens med god grund ;-) 

Skrevet

Tråden er låst, da den ikke passer ind i noget rum.

Det er ikke en efterlysing af hverken thaipiger eller massage og der er ikke oplagt til en debat om et emne - og hyggesnak er vist lidt søgt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.