Hop til indhold
Le courvoisier

Christine Hot petit sexy girl- Århus

Recommended Posts

Jeg har nu besøgt Christine:)

Hun er smuk, ung, sød og fræk. Christine har en lækker krop og flotte lyse øjne. Kroppen er som på billederne, lækker, god rund numse og naturlige bryster. Christine er smilende, lækker og med blød hud.
Sex delen var ret intens - eller  mega intens faktisk- hun stønnede naturligt. Oplevelsen kan beskrives som ung pige GFE med masser af berøring og nærvær.  Hun er sød, indlevende, virker til faktisk at synes om hendes beskæftigelse og vigtigst af alt så skaber hun en god afslappet atmosfære uden stress.

Hun var også ret hurtig til at svare, så vi kunne få en aftale.

https://annoncelight.dk/showad/397630

Redigeret af Le courvoisier
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Endnu en konge anmeldelse! Du er sgu en heldig gut, som har besøgt mange lækre piger.

Må man spørge hvor mange piger du lige har besøgt for nyligt? ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 17 minutter siden:

Endnu en konge anmeldelse! Du er sgu en heldig gut, som har besøgt mange lækre piger.

Må man spørge hvor mange piger du lige har besøgt for nyligt? ;)

Det handler om at gribe chancen når den er der.  :) 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, for 50 minutter siden:

Det handler om at gribe chancen når den er der.  :) 

Ved du om hun tilbyder outcall? Det kunne være at hun er pigen, som er perfekt til det. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 21 timer siden:

Ved du om hun tilbyder outcall? Det kunne være at hun er pigen, som er perfekt til det. :)

Jeg ved det ikke - man du kan spørge hende direkte. Outcall er ikke noget jeg plejer at booke.

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg
torbenb skrev, for 21 timer siden:

Må man spørge hvor hun cirka befinder sig ?

Den gang jeg besøgte hende var det i Århus C. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 20.6.2024 at 18:33:

Jeg ved det ikke - man du kan spørge hende direkte. Outcall er ikke noget jeg plejer at booke.

Jeg har prøvet at skrive til hende, men har fået intet svar. Jeg synes det er mærkeligt, at der er nogle piger som ikke svarer tilbage, når jeg bruger mit GP nummer. Er det måske fordi de ikke kan se mine beskeder? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et GP nummer er et nummer på et taletidskort hvor navn og adresse er udeladt - det er man nød til at bruge for ikke at havne i afpresning

Nogle har ligefrem en telefon med et taletids sim kort i - den kaldes i det tilfælde en bollofon

Redigeret af Le fiss'carl
$
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Glædespige nummer, er et andet nummer jeg bruger til at kontakte GP'er. Jeg har to forskellige numre på en telefon, som jeg kan skifte imellem. Jeg har faktisk for nyligt købt en billig telefon, så jeg kan bruge den telefon udelukkende til det frække og det vil være nemmere. 

Som @Le fiss'carl er inde på, bruger jeg ikke mit privat nummer, da det kan ende ud i noget skidt, så er det bedst man forholder sig anonym. 

Det er et taletidskort jeg bruger, kan det være derfor jeg ikke får svar? 

Hvad er jeres erfaring og hvilken metode bruger i til denne hobby? :)

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bruger mit privatnummer. Har indtil videre ikke oplever problemer efterfølgende. Er også single og relativ åben omkring brugen af GP’er, så mig kan de ikke rigtig ramme mht afpresning. 

Bruger af og til også WhatsApp. 

Redigeret af The_Boobman

Del dette indlæg

Link til indlæg
The_Boobman skrev, for 56 minutter siden:

Jeg bruger mit privatnummer. Har indtil videre ikke oplever problemer efterfølgende.

Det har intet med trådstarters anmeldelse at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 19.6.2024 at 20:05:

Jeg har nu besøgt Christine:)

Du plejer og have styr på dine damer, er dog lidt nervøs over hun ikke kan så meget engelsk? Var det et problem under jeres aftale?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Koreaneren skrev, for 17 minutter siden:

Du plejer og have styr på dine damer, er dog lidt nervøs over hun ikke kan så meget engelsk? Var det et problem under jeres aftale?

Det gik ok med Engelsk- men vi snakkede meget lid men der var ingen stress eller kig på uret og vi havde sex fra start til slut. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 10 timer siden:

Alternativet er at sætte kameraer op, og det gør pigerne jo ikke i en lejet lejlighed, som de har i 14 dage.

Det var så den 3. advarsel om afsporing på ½ år. Der var ovenikøbet givet en advarsel i tråden om at holde sig på sporet. Du får skriveferie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det som jeg lod mærke til på Christines billeder, er at hun har en stor tatovering på den ene underarm, og det lille mellemrum hun har mellem fortænderne. Er det noget du var opmærksom på i virkeligheden? 

Kan du også sige noget om stedet og hvor ca. i Aarhus?

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, for 1 time siden:

Det som jeg lod mærke til på Christines billeder, er at hun har en stor tatovering på den ene underarm, og det lille mellemrum hun har mellem fortænderne. Er det noget du var opmærksom på i virkeligheden? 

Kan du også sige noget om stedet og hvor ca. i Aarhus?

Han sagde Arhus C. Hvorfor vil du vide mere om hendes tatovering, og hvorfor er du interesseret i hendes nøjagtige placering, da du skrev en sms til hende og ikke fik et svar, er det tydeligt, at hun ikke vil møde dig. Om hun har et godt motiv eller ej, er ikke op til mig at vurdere. 
Giv den nøjagtige placering og en detaljeret beskrivelse, stop måske ved døren og spørg hende, hvorfor hun ikke skrev tilbage.
Moderator burde virkelig slette alt dette sludder fra pigernes anmeldelse.

Han sagde, at hun var pigen fra billederne. 
Jeg kan ikke forestille mig, hvorfor du ville vise sådan interesse for en pige, der ikke ønsker at møde dig, og som mindst to brugere har bekræftet er ægte.
Hvor skal du hen med det her?

Redigeret af Den rolige
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den rolige skrev, 1 time siden:

Han sagde Arhus C. Hvorfor vil du vide mere om hendes tatovering, og hvorfor er du interesseret i hendes nøjagtige placering, da du skrev en sms til hende og ikke fik et svar, er det tydeligt, at hun ikke vil møde dig. Om hun har et godt motiv eller ej, er ikke op til mig at vurdere. 
Giv den nøjagtige placering og en detaljeret beskrivelse, stop måske ved døren og spørg hende, hvorfor hun ikke skrev tilbage.
Moderator burde virkelig slette alt dette sludder fra pigernes anmeldelse.

Han sagde, at hun var pigen fra billederne. 
Jeg kan ikke forestille mig, hvorfor du ville vise sådan interesse for en pige, der ikke ønsker at møde dig, og som mindst to brugere har bekræftet er ægte.
Hvor skal du hen med det her?

Undskyld mig, men hvad ligger bag din spydig kommentar? Er der noget jeg har sagt, som er forkert eller har fornærmet dig på en måde? Du kender ikke mig og jeg kender ikke dig, så lad os lige tage den med ro.

Ja, det med Aarhus C overså jeg lige og det var min fejl. Beklager.

Jeg spørger ind til disse ting, fordi det er noget jeg går meget op i og vil gerne blive klogere på pigen, som er med til at træffe min endelige beslutning. Må jeg nu hellere ikke researche piger igennem og kommentere på tråde, der omhandler netop den pige jeg er interesseret i? Hvad er formålet med dette forum?

Personligt bryder jeg ikke mig om piger med tatoveringer og det tænder mig ikke, hvis en pige har bare den mindste tatovering, men jeg kan godt se bort fra det, når en pigens service er i top, som er jo tilfældet her med Christine. Det skulle ikke lyde som om at jeg fornærmede Christine med hendes fortænder, måske det var det som ramte dig eller hvad ved jeg? Det kunne bare være rart at vide, så man ikke lige pludselig blev overrasket. 

I forhold til lokation, er det for at danne mig et indtryk af, hvor det ca. er henne jeg skal mødes med pigen og jeg kan være forberedt i god tid mht. til transport osv. Sagde jeg mon nøjagtige placering? Rul lige op og dobbelttjek hvad jeg skrev. 

Det er bare noget, som jeg ikke vil stresse over kort før aftalen.

Jeg stopper dig lige der, du er vist hurtig på tasterne og har allerede kommet til en konklusion.

Grunden til at Christine ikke har svaret mig, er udelukkende fordi at jeg skrev fra et Lebara nummer og jeg har fundet ud af, at SMS'er ikke går igennem hos pigen, så der er ikke tale om andet. Jeg henvender altid til en pige i et pænt sprog og introducere mig selv, for at pigen har et nogenlunde billede af mig. Der kan man bare se, hvor hurtigt folk er til at dømme en.

Er nysgerrig på at vide, hvad der fik dig til at komme op på det røde felt? Lad mig endelig høre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Le courvoisier skrev, den 20.6.2024 at 18:37:

Den gang jeg besøgte hende var det i Århus C. 

Kan du se, om det 100% er pigen på billederne?
Jeg forstår godt hvad du sagde at det er 100% pigen fra billederne, men det luskede sludder her har på en eller anden måde givet plads til fortolkning, og hvis pigen er så sød og serviceminded som du beskriver, fortjener hun ikke dette.
Og defenetly ikke dele mere end "Arhus C", især hvis folk, der blev afvist spørger.
Jeg mener, som en normal fyr ville jeg aldrig starte en undersøgelse for at finde ud af adressen på en pige, der afviste mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike56 skrev, 1 time siden:

Undskyld mig, men hvad ligger bag din spydig kommentar? Er der noget jeg har sagt, som er forkert eller har fornærmet dig på en måde? Du kender ikke mig og jeg kender ikke dig, så lad os lige tage den med ro.

Ja, det med Aarhus C overså jeg lige og det var min fejl. Beklager.

Jeg spørger ind til disse ting, fordi det er noget jeg går meget op i og vil gerne blive klogere på pigen, som er med til at træffe min endelige beslutning. Må jeg nu hellere ikke researche piger igennem og kommentere på tråde, der omhandler netop den pige jeg er interesseret i? Hvad er formålet med dette forum?

Personligt bryder jeg ikke mig om piger med tatoveringer og det tænder mig ikke, hvis en pige har bare den mindste tatovering, men jeg kan godt se bort fra det, når en pigens service er i top, som er jo tilfældet her med Christine. Det skulle ikke lyde som om at jeg fornærmede Christine med hendes fortænder, måske det var det som ramte dig eller hvad ved jeg? Det kunne bare være rart at vide, så man ikke lige pludselig blev overrasket. 

I forhold til lokation, er det for at danne mig et indtryk af, hvor det ca. er henne jeg skal mødes med pigen og jeg kan være forberedt i god tid mht. til transport osv. Sagde jeg mon nøjagtige placering? Rul lige op og dobbelttjek hvad jeg skrev. 

Det er bare noget, som jeg ikke vil stresse over kort før aftalen.

Jeg stopper dig lige der, du er vist hurtig på tasterne og har allerede kommet til en konklusion.

Grunden til at Christine ikke har svaret mig, er udelukkende fordi at jeg skrev fra et Lebara nummer og jeg har fundet ud af, at SMS'er ikke går igennem hos pigen, så der er ikke tale om andet. Jeg henvender altid til en pige i et pænt sprog og introducere mig selv, for at pigen har et nogenlunde billede af mig. Der kan man bare se, hvor hurtigt folk er til at dømme en.

Er nysgerrig på at vide, hvad der fik dig til at komme op på det røde felt? Lad mig endelig høre.

Jeg har skrevet til hende. Jeg har også Lebara, og jeg havde ingen problemer. Kommunikationen var meget glat, og hun delte placeringen uden tøven. 
Du er på blokeringslisten, derfor vil du ikke modtage svar. Om hun har ret eller forkert at sætte dig der, kan jeg ikke sige. 
Det mærkelige ved dette er, at der er mange andre piger derude, vær ikke hævngerrig. 
"Det, jeg bemærkede på Christines billeder, er, at hun har en stor tatovering på den ene underarm og det lille mellemrum mellem fortænderne. Er det noget, du var klar over i virkeligheden?" 
Du stiller alle disse spørgsmål for på en eller anden måde at insinuere, at billederne er falske.
Det er tydeligt, at hun har en tatovering, som hun sikkert gerne vil skjule, og hun har tydeligvis det lille hul mellem tænderne
Du spørger alle disse detaljer i håbet om, at du får et negativt svar eller i det mindste for at så tvivl om andre om, hvorvidt hun er ægte eller ej.
Og alt sammen fordi hun afviste dig.
Jeg har set denne "strategi" med at ødelægge piger for mange gange, og det bliver normalt gjort af "gamle respekterede brugere".
Og det faktum, at jeg har Lebara og var i stand til at finde ud af den anslåede placering på 5 minutter, styrker bare min påstand om dig.
Kan du vise os, hvilken samtale du havde med hende?

Screenshot_20240624_204144_com.google.android.apps.messaging_edit_62939888112790.jpg

Screenshot_20240624_204017_com.google.android.apps.messaging_edit_62836214784160.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bryan Mills skrev, for 18 minutter siden:

Tilbage på sporet her, nu. 

Moderator den eneste rimelige ting her ville være at slette alt skrevet, der ikke er relateret til emnet.
Min er inkluderet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...