Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har tidligere bragt denne efterlysning i en anden gruppe men uden resultat. Da der muligvis er tale om en Thai klinik tillader jeg mig at bringe den her:

"Overfor Hovedbanens bag-indgang, på hjørnet af Reverdilsgade og Rewentlowsgade, mezzaninen, ligger der en "kinesisk" massageklinik.

Er der nogen der har prøvet den, og i så fald, hvad kan man få der? I kælderen ligger der en Thai købmand, så måske der egentlig er tale om en Thai klinik?"  

:ugeek:

Skrevet

Sidst jeg tjekkede var det kinesere i klinikken. Jeg valgte dog at gå igen fordi det var nærmest Højlunds forsamlingshus da jeg kom ind og jeg kunne ikke lige overskue det :) Det er et par år siden så jeg skal ikke kunne sige om det har ændret sig.

• 7 months later...
Skrevet

slet ingen der har prøvet denne?

Sidst jeg tjekkede var det kinesere i klinikken. Jeg valgte dog at gå igen fordi det var nærmest Højlunds forsamlingshus da jeg kom ind og jeg kunne ikke lige overskue det :) Det er et par år siden så jeg skal ikke kunne sige om det har ændret sig.

slet i

Skrevet

Jeg kommer der jævnligt. Det er en moden kinesisk kvinde. Det er nok byens bedste massage, men der er ikke noget hanky panky

Skrevet

.

Redigeret af Tacoma

Skrevet
  • Author

Jeg kommer der jævnligt. Det er en moden kinesisk kvinde. Det er nok byens bedste massage, men der er ikke noget hanky panky

Tak for svar. Hvad giver du for massagen?

Skrevet

Kære Default

Her kommer de dugfriske priser

vh

Tacoma

Skrevet
  • Author

Kære Default

Her kommer de dugfriske priser

vh

Tacoma

Takker!  :-P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.