Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere bragt denne efterlysning i en anden gruppe men uden resultat. Da der muligvis er tale om en Thai klinik tillader jeg mig at bringe den her:

 

"Overfor Hovedbanens bag-indgang, på hjørnet af Reverdilsgade og Rewentlowsgade, mezzaninen, ligger der en "kinesisk" massageklinik.

Er der nogen der har prøvet den, og i så fald, hvad kan man få der? I kælderen ligger der en Thai købmand, så måske der egentlig er tale om en Thai klinik?"  

:ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidst jeg tjekkede var det kinesere i klinikken. Jeg valgte dog at gå igen fordi det var nærmest Højlunds forsamlingshus da jeg kom ind og jeg kunne ikke lige overskue det :) Det er et par år siden så jeg skal ikke kunne sige om det har ændret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

slet ingen der har prøvet denne?

Sidst jeg tjekkede var det kinesere i klinikken. Jeg valgte dog at gå igen fordi det var nærmest Højlunds forsamlingshus da jeg kom ind og jeg kunne ikke lige overskue det :) Det er et par år siden så jeg skal ikke kunne sige om det har ændret sig.

slet i

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kommer der jævnligt. Det er en moden kinesisk kvinde. Det er nok byens bedste massage, men der er ikke noget hanky panky

 

Tak for svar. Hvad giver du for massagen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...