Hop til indhold

Forhud eller ej

Featured Replies

Skrevet

Oplysning fra folkemødet vedr. ingen forhud på dilleren.

...OG JEG ØNSKER IKKE, AT STARTE EN DEBAT OM OMSKÆRING AF DRENGEBØRN...

Ej forhud skulle ifgl. foredragsholderen bevirke, at følsomheden i penis bliver væsentligt forringet, og at det forværres med alderen.

Så for mænd betyder det at:

Han i sine unge år skal bruge meget længere tid for at få udløsning.

Han ender med senere slet ikke at kunne få udløsning.

Og for kvinder betyder det at:

Hun får længere tids nydelse med en ung mand.

Hun bliver måske lidt rigeligt belastet af samvær med en midaldrende mand.

Hun får slet ingen fornøjelse med en ældre mand.

Kære panel:

Har i nogle erfaringer at dele?

Kan det virkelig passe?

Mvh. Nice and easy

Skrevet
Nice and easy skrev, for 16 minutter siden:

Og for kvinder betyder det at:

Hun får længere tids nydelse med en ung mand.

Hun bliver måske lidt rigeligt belastet af samvær med en midaldrende mand.

Hun får slet ingen fornøjelse med en ældre mand.

Hun skal bare tage fornøjelsen med de ældre mænd, mens hun er ung og vente med de unge til hun er moden ;-)

Skrevet

Jeg er kun 1 år inde i min periode som omskåret. Jeg er midt i 30erne og havde stram forhud før jeg blev omskåret.

Det jeg oplever er faktisk det modsatte indtil videre. Jeg får nu meget hurtigere udløsning, da den er langt mere sensitiv og følelsen i penis er langt større nu.

Jeg regner dog med at der aftager med tiden og jeg igen kan holde længere.

Skrevet

Sådan noget vrøvl. Jeg blev omskåret som 17 årig, fordi jeg havde forhudsforsnævring, dvs. jeg kunne ikke trække den tilbage. Min følsomhed er på ingen måde nedsat, tværtimod kommer jeg næsten for hurtigt.

Skrevet

Der er noget om at hvis forhuden fjernes så vil man opleve at penis - med tiden - bliver mindre følsom pga den manglende beskyttelse imod ens undertøj.. Den konstante gnidning imod undertøjet påvirker ens følsomhed.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Der er noget om at hvis forhuden fjernes så vil man opleve at penis - med tiden - bliver mindre følsom pga den manglende beskyttelse imod ens undertøj.. Den konstante gnidning imod undertøjet påvirker ens følsomhed.. 

Ikke for mig. Overhovedet ingen nedsat følsomhed. Jeg er snart 60.

Skrevet

Jeg har læst et sted, jeg desværre ikke kan huske hvor, at det ikke nødvendigvis er ren nydelse for de kvinder der er sammen med en omskåret mand da mændende har en tendens til at være for hårde ved de stakkels kvinder.

Jeg er selv mand lykkeligvis med forhud så jeg ved ikke om det er sandt andet end at min fantastiske kæreste er meget glad og tilfreds

Skrevet

Jeg var en gang sammen med en mand som ikke har haft forhuden. Han var 29 år min kærster den gang. 

Det var hårt og overhovedet ikke skønt at være intim med ham. 

Han skulle så meget koncentreret sig og da skulle i 60 min være fuld gas på speeder for han fik en uddøsning..

jeg selv kan  godt og uden probleme være i måde allered i 2 min og så er 60 min. meget hårt at holde, især fordi det kulle gå så hurtig og lignende mere at man har været samme med en slagbormaskine og det var meget maskinel. 

Efter fik jeg for det meste muskelsmerter fordi jeg skulle holde i måde så lange og helst i doggy stilling, under vejs fik jeg kramper men heldigvis var hams ikke alt for langt. Ellers fik han aldrig love at få en udløsning. 

En hurtig hygge sex om morgen før arbejde var i det mindste for ham aldrig tilfredsstillende. 

For ham var det overhovedet ikke en fordel. Det er så snyt for de drenge som har det sådan på grunden operationen. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 1 time siden:

@Ana_nass89 

fin artikel og mange af de ting du skriver om er beskrevet i dette. 

https://videnskab.dk/krop-sundhed/omskaering-af-maend-giver-daarligt-sexliv/

Har læst artiklen nu. Godt Gerzelle999, at du delte linket.

Mvh. Nice and easy.

Redigeret af Nice and easy
Rettelse

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Men for mange andre.. Som artiklen også bevidner^_^.. 

Du skal nok have i minde at dem der har fået gjort det i en ung alder, ikke kender til andet. 
og med forhudsindsnæring nok begrænset hvilken sexliv de så har haft inden de blev omskåret. 
og de mærker jo ikke konsekvensen fra pigens side af. 

just saying 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 11 timer siden:

Du skal nok have i minde at dem der har fået gjort det i en ung alder, ikke kender til andet. 
og med forhudsindsnæring nok begrænset hvilken sexliv de så har haft inden de blev omskåret. 
og de mærker jo ikke konsekvensen fra pigens side af. 

just saying 

Artiklen fortæller at de har taget højde for de fleste faktorer og at det er et fåtal af deltagerne der er blevet omskåret af religiøse årsager.. Hvilket må betyde det har været fysiologiske grunde.. De fleste med forhudsforsnævning få det ikke ordnet imens de er børn.. 

Samtidig har de undersøgt deltagernes seksuelle erfaring siden 15 års alderen og flere andre faktorer^_^.. Det svarer sig nogen gange at læse artiklen der snakkes om;).. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Artiklen fortæller at de har taget højde for de fleste faktorer og at det er et fåtal af deltagerne der er blevet omskåret af religiøse årsager.. Hvilket må betyde det har været fysiologiske grunde.. De fleste med forhudsforsnævning få det ikke ordnet imens de er børn.. 

Samtidig har de undersøgt deltagernes seksuelle erfaring siden 15 års alderen og flere andre faktorer^_^.. Det svarer sig nogen gange at læse artiklen der snakkes om;).. 

Eller læse hvad jeg skriver. 
og ikke tro hvad jeg skriver. 

som 17 årige har man nok ikke haft det store sexliv det jeg referer til. 

Redigeret af Gerzelle999

Skrevet
Gerzelle999 skrev, 1 time siden:

Eller læse hvad jeg skriver. 
og ikke tro hvad jeg skriver. 

som 17 årige har man nok ikke haft det store sexliv det jeg referer til. 

Nu skriver jeg det lige igen^_^.. Som der skrives så har de taget højde for personernes forskellige erfaring for at eliminerer flest mulige faldgruber der kan forurene undersøgelsen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Nu skriver jeg det lige igen^_^.. Som der skrives så har de taget højde for personernes forskellige erfaring for at eliminerer flest mulige faldgruber der kan forurene undersøgelsen.. 

Aner ikke hvad du taler om. 

ved ikke hvorfor du skriver dette til mig. 
jeg tænker iht. Anden bruger der skrev intet med artiklen at gøre. 

v

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 21 minutter siden:

Aner ikke hvad du taler om. 

ved ikke hvorfor du skriver dette til mig. 
jeg tænker iht. Anden bruger der skrev intet med artiklen at gøre. 

v

Du har citeret mit indlæg begge gange så det virkelig svært at vide at du ikke skriver til mig:wacko:.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 19.6.2024 at 11:26:

Tak for det gode råd. Fra nu af går jeg uden undertøj :biggrin:

Spøg til side, er selv blevet omskåret for 2 år siden, og har en alder omkring de 50.
Har ikke så meget følelse mere, men måske andre faktorer der også spiller ind. (Sukkersyge)

Skrevet

Ligesom  med  alt  muligt andet er det  usundt at  generalisere. 

Den  undersøgelse der  henvises til,  er  ikke  særlig  valid da den er  lavet ud  fra  5.000 personers  oplevelse. 

Min egen  oplevelse med  mænd  der  er  omskåret,  er  at  de  ikke  har  nedsat  følsomhed.  De  kommer  hverken  hurtigere  eller  holder  længere  end  de  mænd  som  ikke  er  omskåret. 

Skrevet

Jeg har lige fået fjerne min forhud i en alder af +50. 
Må sige jeg synes det er bedre men den har nok altid være lidt stram, noget medicin gjorde jeg fik nogle infektioner og arvæv så var kniven den eneste udvej.
Har ikke mistet følsomhed nærmest tværtimod og det er meget nemmere at holde rent.
Mit første bordelbesøg gik i alt fald rigtig godt. :) 

Skrevet
lejogbrug skrev, 1 time siden:

Ligesom  med  alt  muligt andet er det  usundt at  generalisere. 

Den  undersøgelse der  henvises til,  er  ikke  særlig  valid da den er  lavet ud  fra  5.000 personers  oplevelse. 

Min egen  oplevelse med  mænd  der  er  omskåret,  er  at  de  ikke  har  nedsat  følsomhed.  De  kommer  hverken  hurtigere  eller  holder  længere  end  de  mænd  som  ikke  er  omskåret. 

Sådan er det altid med undersøgelser. 
faktisk meget simpelt. 

spørger du hvor mange udlændinge der er i arbejde blandt 5000 personer.  
og 80 % svare nej. 
så er det jo ikke ensbetydende med ingen er i arbejde. 

men det giver indikator for hvordan det forholder sig. 
Og største delen har ikke arbejde. 
det samme her største delen har problemer. 
det er ikke at generalisere 

det er bygget på undersøgelser du skal kende forskel 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 17 timer siden:

Sådan er det altid med undersøgelser. 
faktisk meget simpelt. 

spørger du hvor mange udlændinge der er i arbejde blandt 5000 personer.  
og 80 % svare nej. 
så er det jo ikke ensbetydende med ingen er i arbejde. 

men det giver indikator for hvordan det forholder sig. 
Og største delen har ikke arbejde. 
det samme her største delen har problemer. 
det er ikke at generalisere 

det er bygget på undersøgelser du skal kende forskel 

Jeg  skriver  at jeg  ikke  mener at  undersøgelsen er  særlig  valid,  idet der  blot  er  5000 adspurgte  (både  mænd  og  kvinders  oplevelse).

Og  jo der er  generaliseret  i  tråden,  når  ens  egen  holdning/oplevelse  bliver  til den  eneste sandhed.

Hvis jeg  har  brug  for at  blive  belært skal  jeg nok  sige  til.  

Skrevet
lejogbrug skrev, for 14 minutter siden:

Jeg  skriver  at jeg  ikke  mener at  undersøgelsen er  særlig  valid,  idet der  blot  er  5000 adspurgte  (både  mænd  og  kvinders  oplevelse).

Og  jo der er  generaliseret  i  tråden,  når  ens  egen  holdning/oplevelse  bliver  til den  eneste sandhed.

Hvis jeg  har  brug  for at  blive  belært skal  jeg nok  sige  til.  

Meget muligt du tror at det ikke er indikator for hvordan det forholder sig. 
aner ikke hvad om tråden generalisere eller ej. 

jeg holder mig til det skrevne, og undersøgelser blandet 5000 er nu et meget godt billede på hvordan det rent faktisk forholdet sig. 
at du ikke vil ankende det. 
er jo så op til dig. 

men en undersøgelse har intet med generaliser at gøre der tager du desvære fejl. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 19.6.2024 at 11:26:

Jeg har haft forhuden rullet tilbage stort set konstant siden teenageårerne. Gjorde det bevidst for at få gjort den lidt mindre følsom. Faktisk har jeg også smurt med lidt lokalbedøvelse for at kunne holde længere. I dag er jeg i starten af de 50, kan til tider godt synes det går en anelse stærkt med at komme. Så følelse er der massere af. Elsker et lidt hårdt blowjob, så her er den heller ikke over drevet følsom.

Skrevet

Forhud eller ej - jeg tror også det handler om, hvordan man er skabt.

Får jeg gummi på, så kan jeg ikke mærke en sk... Uanset hvor tyndt det er. Jeg kan køre på i timevis ... Men uden gummi, så holder jeg max 15 min ...

Det er ikke nemt, når man ikke føler så meget. Selv en tunge på pikhovedet kan jeg stort set ikke mærke. Og jeg har altså forhud ...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.