Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har aldrig været på fkk för. 

Så når jeg tog ubern fra hotellet var det med en vis kilden i maven. 

Ubern stoppede udenfor Samya, chauffören smilede og sagde "enjoy"

Der kom et par andre samtidigt, og efter at have hævet penge, fik jeg betalt de 60 euro. Fik håndklæde, flip flopper, nögle og badekåbe.

Ned og i bad, og så op i baren. 

Ca. 20 piger og 10 mænd. 

Henad eftermiddagen kom der en hel del fler piger, men der var ingen aktion. 

De er allesammen fra Rumænien, og de spillede kamp. Så der var fodboldstemning. 

Jeg gik rundt og kiggede, stor udendørs sauna, stor biograf. Mange smukke piger i alderen 20-35.

Mange lå eller sad i klynger med deres veninder, kiggede i mobil eller snakkede. 

Det er tilladt at ryge el cigaretter indendørs. Så luften var ganske tung. Og musikken skruet alt for meget op. 

Buffeten som ingår i prisen, kan man overleve på.

Pris for pigerne.

50 euro for en halv time. Sex og bj med kondom.

100 euro for en halv time sex og bj uden kondom. 

Pigerne jeg talte med var super søde, ligeså var personalet.

Pigerne var i alle størrelser, fra den mindste på 43 kg. Og til meget stor. 

Men de smukke piger var i overtal. 

Et par enkelte der kun kunne snakke rumänsk, hvilket gjorde folk hurtigt tabte interessen for dem. 

Desvärre så blev røgen for meget for en ikke ryger som mig, så da gik ved 23 tiden var der nok 60 piger. Og mindre mänd.

En hel del kinesere havde fundet vejen til samya. Og det var godt nok sjovt at se deres ansigter, når de indså at pigerne gik halv nøgne rundt. 

Blev af fler af gæsterne anbefalet en klub udenfor Frankfurt. Som skulle være endnu større og endnu flere piger. Kan dessvärre ikke huske navnet. 

Skrevet

Tak for at dele din FKK oplevelse.

Er det 100 euro for sex og blowjob uden gummi eller blot blowjob uden gummi?

Skrevet

Det er nogle år siden jeg var der men jeg har gode minder om en stribe virkelig lækre rumænske piger som jeg knaldede.

Jeg synes dog der gik lidt for meget sigøjner fest i den om aftenen til min smag. 

/B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.