Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

Jeg har længe forsøgt at få fat i Wandee i Charlottenblund men de tager ikke telefonen og når jeg kører derhen for at banke på døren virker det som om det er helt lukket ned, selvom facaden stadig skilter med at der tilbydes massage.

Er der nogen der ved om hun bare holder ferie eller om hun måske er rykket videre?

https://wandeewellness.dk/

VH PG

Skrevet

Hun er svær at lave aftaler med. Hun er stoppet med at annoncere og er blevet grøn (i følge andre tråde herinde) for længe siden. 

Måske hun kun betjener rige kvinder fra Charlottenlund og Hellerup :)

Jeg var der for +1 år siden:

Blid olie massage. Lidt a la Munja i Holte. 
Sød og venlig. Men ingen pirring og en lille smule telefon. Der blev ikke tilbudt ekstra og jeg spurgte ikke, fordi det føltes upassende. 

Skrevet

Hun har fået kæreste på. Så det er kun grønt nu. Og som i andre siger, rigtig rigtig svær at få fat på. Ligesom om hun ikke gider mere desværre :( 

Skrevet

Der bliver altid svaret, når jeg skriver på sms. Det er ikke nemt at få spontane tider, så der skal nok planlægges lidt mere end hos andre.

Jeg er selv til den bløde massage, men når jeg har haft problemer, så kan hun godt finde den hårdere version frem.

Skrevet
Den Slatne skrev, den 19.6.2024 at 11:44:

Der bliver altid svaret, når jeg skriver på sms. Det er ikke nemt at få spontane tider, så der skal nok planlægges lidt mere end hos andre.

Jeg er selv til den bløde massage, men når jeg har haft problemer, så kan hun godt finde den hårdere version frem.

Enig, hun svarer også mig. 

Skrevet
  • Author

Hej Gammel Rotte

du siger hun svarer dig, må jeg spørge hvor længe det er siden i har kommunikeret og du besøgte hende?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.