pussyguy 87 Skrevet 17. Juni, 2024 Hej gutter Jeg har længe forsøgt at få fat i Wandee i Charlottenblund men de tager ikke telefonen og når jeg kører derhen for at banke på døren virker det som om det er helt lukket ned, selvom facaden stadig skilter med at der tilbydes massage. Er der nogen der ved om hun bare holder ferie eller om hun måske er rykket videre? https://wandeewellness.dk/ VH PG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NilleAlle 198 Skrevet 17. Juni, 2024 Hun er svær at lave aftaler med. Hun er stoppet med at annoncere og er blevet grøn (i følge andre tråde herinde) for længe siden. Måske hun kun betjener rige kvinder fra Charlottenlund og Hellerup Jeg var der for +1 år siden: Blid olie massage. Lidt a la Munja i Holte. Sød og venlig. Men ingen pirring og en lille smule telefon. Der blev ikke tilbudt ekstra og jeg spurgte ikke, fordi det føltes upassende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 382 Skrevet 17. Juni, 2024 Hun har fået kæreste på. Så det er kun grønt nu. Og som i andre siger, rigtig rigtig svær at få fat på. Ligesom om hun ikke gider mere desværre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Slatne 93 Skrevet 19. Juni, 2024 Der bliver altid svaret, når jeg skriver på sms. Det er ikke nemt at få spontane tider, så der skal nok planlægges lidt mere end hos andre. Jeg er selv til den bløde massage, men når jeg har haft problemer, så kan hun godt finde den hårdere version frem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1287 Skrevet 23. Juni, 2024 Den Slatne skrev, den 19.6.2024 at 11:44: Der bliver altid svaret, når jeg skriver på sms. Det er ikke nemt at få spontane tider, så der skal nok planlægges lidt mere end hos andre. Jeg er selv til den bløde massage, men når jeg har haft problemer, så kan hun godt finde den hårdere version frem. Enig, hun svarer også mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussyguy 87 Skrevet 23. Juni, 2024 Hej Gammel Rotte du siger hun svarer dig, må jeg spørge hvor længe det er siden i har kommunikeret og du besøgte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg