Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter

Jeg har længe forsøgt at få fat i Wandee i Charlottenblund men de tager ikke telefonen og når jeg kører derhen for at banke på døren virker det som om det er helt lukket ned, selvom facaden stadig skilter med at der tilbydes massage.

Er der nogen der ved om hun bare holder ferie eller om hun måske er rykket videre?

https://wandeewellness.dk/

VH PG

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er svær at lave aftaler med. Hun er stoppet med at annoncere og er blevet grøn (i følge andre tråde herinde) for længe siden. 

Måske hun kun betjener rige kvinder fra Charlottenlund og Hellerup :)

Jeg var der for +1 år siden:

Blid olie massage. Lidt a la Munja i Holte. 
Sød og venlig. Men ingen pirring og en lille smule telefon. Der blev ikke tilbudt ekstra og jeg spurgte ikke, fordi det føltes upassende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der bliver altid svaret, når jeg skriver på sms. Det er ikke nemt at få spontane tider, så der skal nok planlægges lidt mere end hos andre.

Jeg er selv til den bløde massage, men når jeg har haft problemer, så kan hun godt finde den hårdere version frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Slatne skrev, den 19.6.2024 at 11:44:

Der bliver altid svaret, når jeg skriver på sms. Det er ikke nemt at få spontane tider, så der skal nok planlægges lidt mere end hos andre.

Jeg er selv til den bløde massage, men når jeg har haft problemer, så kan hun godt finde den hårdere version frem.

Enig, hun svarer også mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...