Hop til indhold

Brønshøj sexy-naughty-bitch

Featured Replies

Skrevet

Jeg er totalt i tvivl. Er det en hun eller en tidligere ham? 

Skrevet
AlfaN skrev, for 11 timer siden:

Er det din foretrukne ting på EG?

5 advarsler for afsporinger og 2 for personangreb på lidt over 1 år. Dertil kommer en række små spydigheder og øvrige ikke-bidragende kommentarer vi over tid har brugt energi på at rydde op. Vi trænger desværre ikke igennem hos denne gamle erfarne bruger, selv efter mange forsøg på at forklare.

@lille_peter bruger noget tid på at hjælpe brugere med at øge søgbarheden på indlæg. Hjælpsomhed skal man ikke hånes for.

Det var så det sidste indlæg fra denne bruger. 

Redigeret af Stapler

Skrevet
AnalL skrev, den 18.6.2024 at 16:22:

Ja tænk hvis flere brugere dog hjalp på den måde, frem for at lave anmeldelser. 

Jeg har allerede forklaret ovenfor. Du behøver ikke at gøre dig til dommer over hvor mange anmeldelser folk skal lave. Mit indlæg var ikke et oplæg til debat men en advarsel for afsporing ( ligesom denne). Hvis du vil debatere så skal du ikke gøre det i en efterlysning men i generel debat.

Og nu tilbage til efterlysningen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.