Hop til indhold
NewPunter

Sent om aftenen/natten

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg synes oftest at liderligheden først rigtigt rammer mig sent om aftenen eller om natten.

Desværre har jeg også indtryk af at de fleste piger kun arbejder i dagtimerne, og det forstår man jo godt at de foretrækker.

Er jeg helt gal på den, eller er der piger at besøge sent om aftenen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 10 minutter siden:

er der piger at besøge sent om aftenen?

Mener nu nok at de fleste af dem der er lidt mere bordel lign. har åbent til midnat og også lidt ud på natten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er morgenmenneske, men har da haft enkelte aften aftaler. De har så også været aftalt i god tid.

Nogle bordeller har piger på om aftenen og nogle somme tider også om natten i weekenden, så hvis jeg pludselig fik behovet, ville jeg kigge deres hjemmesider og se om der var nogen på job.
Ellers må du tage en spiller, hvis det bliver for slemt. Eller to.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Umiddelbart synes jeg, at de fleste arbejder til omkring 23, plus minus. Kan som regel finde en der arbejder til 00:00.

Jeg har det dog lidt som dig, ofte fortrækker jeg besøg sent aften / nat. Og min erfaring er, at det er nemmere hos piger der "kender" mig. Jeg aftaler ofte nogle dage forud, og hvis det er i en weekend og jeg spørger ind til fx om et møde kl. 00.30, så siger de normalt ja - selvom de "normalt" lukker før. Tænker det er fordi de ikke nødvendigvis er gået i seng, men de gider ikke sidde ud på natten og bare "vente" på om der skulle være kunder. Med en sikker aftale af en gæst de kender, så er det ikke et problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selfølgelig er der piger om natten. Ofte er der blinkene skilte udenfor. Selv foretrækker jeg morgen/formiddag for så er pigerne friske. Har oplevet et natbesøg hvor pigen var ved at falde i søvn. Det var ned tur.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har aftenarbejde og er først hjemme klokken 1 om natten. For et par uge siden Skrev jeg til en pige Jeg har besøgt for om jeg måtte komme omkring klokken 140 ca. Det sagde hun ja til men dengang jeg kom sagde hun at hun var træt og at jeg bare kunne køre hjem eller sove ved hende (i et andet rum). Jeg fik både kaffe  Morgenmad  og sex.  Så man kan godt være heldig nogle gange om natten men det er sjældent det sker

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 53 minutter siden:

Selfølgelig er der piger om natten. Ofte er der blinkene skilte udenfor. Selv foretrækker jeg morgen/formiddag for så er pigerne friske. Har oplevet et natbesøg hvor pigen var ved at falde i søvn. Det var ned tur.

Har prøvet engang i Fjerritslev. Hun var ved at falde i søvn bare efter 5 minutter

Redigeret af Jacn1989

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, for 6 timer siden:

Jeg ved ikke om det kun er mig, men jeg synes oftest at liderligheden først rigtigt rammer mig sent om aftenen eller om natten.

Desværre har jeg også indtryk af at de fleste piger kun arbejder i dagtimerne, og det forstår man jo godt at de foretrækker.

Er jeg helt gal på den, eller er der piger at besøge sent om aftenen? 

Bordeller som Pussy Galores og Seduction girls, har da åbent på de tidspunkter.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er da stødt på annoncer hvor de kun arbejder om natten, nogle dage. 

Feks. 

• MandagVagt fra kl 18 til 02
  •  TirsdagVagt fra kl 18 til 02
  •  OnsdagVagt fra kl 18 til 02
  •  TorsdagVagt fra kl 18 til 02
  •  FredagDøgnåbent 24 timer
  •  LørdagDøgnåbent 24 timer
  •  SøndagDøgnåbent 24 timer
Redigeret af Milner

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 13 timer siden:

Jeg har nærmest kun dårlige erfaringer med de steder der har et blinkende skilt udenfor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...