PoulPik 324 Skrevet 16. Juni Nogen der har besøgt og kan bekræfte billederne, jeg har lidt skeptisk tilgang til denne, da jeg har været ude for at billederne ikke passede, når man besøger de "tantra" piger i tæt på Royal Arena Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SoveReign 182 Skrevet 16. Juni (edited) https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=382534&search_and_or=or Hold dig til din skeptiske tankegang, specielt med alle disse tantra tøser. Redigeret 16. Juni af SoveReign Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiggusD Skrevet 16. Juni Billederne forekommer autentiske, danske og ser ikke ud til at være andre steder fra. Så langt så godt. Søger du på annoncenummer herinde kan du se at Maria også har været i Aalborg og Odense, men det er jo principielt ikke et problem - flere andre GP turnerer også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 18. Juni PoulPik skrev, den 16.6.2024 at 17:06: Nogen der har besøgt og kan bekræfte billederne, jeg har lidt skeptisk tilgang til denne I denne tråd er en ganske fin beskrivelse af hvordan @Cougarlover ´s oplevelse var, det er hans indlæg sidst i tråden, dog fra Nov. 23, men jeg tænker ikke at tingene har ændret sig markant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg