Hop til indhold

Natalia Aalborg.. En Gudinde

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/370359

Jeg har tidligere lovet mig selv at hvis Natalia nogensinde kom til Aalborg, så SKULLE jeg forbi uanset hvad.
Hendes billeder viser en kvinde der rammer samtlige punkter i mit billede af en drømmekvinde.
SMUKT ansigt, SMUK og møgfræk Krop, Øjne der stråler af et fantastisk menneske..

Så på trods af en Lørdag der startede med en fantastisk Tantra oplevelse blev jeg simpelthen nødt til at skulle forbi.

Nu er det sådan med annoncer hvor billederne er liiiiidt for pæne, at de skaber en vis skeptisk forventnig. Men HOLD NU KÆFT hvor er Natalia bare smuk.
Lille bitte Nips med et smil der bare smelter, nogle øjne der får dig til at overveje at købe en ring og en krop der skriger kram mig, kæl mig, kys mig, elsk med mig.

Natalia taler rigtig godt Engelsk og har indhold. Hun kan føre en dejlig samtale.

Eneste minus jeg har at sige om denne skønhed er at brystvorterne er næsten off limit. Det er rigtig ærgeligt for mig da det er en af de ting jeg elsker at lege med.

Hun giver et dejligt Blowjob og med udsynet til hendes lille krop kan man bare kun elske det. (Selvom jeg faktisk ikke rigtig er til BJ)
Sex med Natalia er lækkert. I doggy og fladtliggende Doggy kan man bare nyde den lille tajle og bette lille krop.
Om i missionæren med frit udsyn til gudinden skal man passe lidt på ikke at dehydrere af savl dryp. Dog bruger hun sine ben til lige at styre hvor langt man kommer op. Dette forstår jeg godt da der desværre er mange mænd der bare vil banke derudaf istedet for at nyde nærværet.

Vil jeg komme igen.... JA... Hende kunne jeg bruge mange timer med

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.