Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/383497

Lily er i en klasse for sig selv. Super nærværende, fantastisk sød og serviceminded. Voldsomt fræk og smuk på den lidt uskyldige måde.

Overholder og respekterer du Lily´s grænser og åbner du selv op for an intim sensuel oplevelse, uden at lade primalhjernen tage over, så får du en oplevelse udover det sædvanlige.
Lily er en mester indenfor tantrisk massage og hun har en fantastisk kombination i sin rutine, Hun kommer alle aspekter rundt og efterlader dig i en sitrende og pirrende ekstase.

Jeg personligt har på ingen måde en udløsning som formål med disse massager. Men Lily var ubeskriveligt tæt på at jeg ikke kunne holde udløsningen tilbage.

Den gensidige berøring gør for mig en kæmpe forskel, da jeg elsker at give nydelse og jeg tænder faktisk personligt langt mere på den sensuelle gensidige berøring, end jeg gør på handjob/Blowjob. NEJ Lily tilbyder heldigvis ikke BJ. Lily er en yderst professionel og dygtig Massøse.

Vi ses igen Lily..  ( ja jeg er kommet til at booke en ny tid allerede)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 11 minutter siden:

Lily er i en klasse for sig selv. Super nærværende, fantastisk sød og serviceminded. Voldsomt fræk og smuk på den lidt uskyldige måde.

Overholder og respekterer du Lily´s grænser og åbner du selv op for an intim sensuel oplevelse, uden at lade primalhjernen tage over, så får du en oplevelse udover det sædvanlige.
Lily er en mester indenfor tantrisk massage og hun har en fantastisk kombination i sin rutine, Hun kommer alle aspekter rundt og efterlader dig i en sitrende og pirrende ekstase.

Jeg personligt har på ingen måde en udløsning som formål med disse massager. Men Lily var ubeskriveligt tæt på at jeg ikke kunne holde udløsningen tilbage.

Den gensidige berøring gør for mig en kæmpe forskel, da jeg elsker at give nydelse og jeg tænder faktisk personligt langt mere på den sensuelle gensidige berøring, end jeg gør på handjob/Blowjob. NEJ Lily tilbyder heldigvis ikke BJ. Lily er en yderst professionel og dygtig Massøse.

tak for denne beskrivelse

hun er nemlig dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den kære unge dame har nu haft en ubehagelig oplevelse her i Aalborg. Et mere eller mindre direkte overgreb fra en kunde der IKKE formåede at respektere den unge dames regler.
Det gør mig så trist og gal...
Behandel nu de søde unge kvinder med respekt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, for 2 timer siden:

Den kære unge dame har nu haft en ubehagelig oplevelse her i Aalborg. Et mere eller mindre direkte overgreb fra en kunde der IKKE formåede at respektere den unge dames regler.
Det gør mig så trist og gal...
Behandel nu de søde unge kvinder med respekt...

det var da frygteligt.. er hun ok? og er hun taget  videre

gal et fjols

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, den 16.6.2024 at 05:04:

For fremtidige søgninger. 

https://annoncelight.dk/profile/Lily.ila

Undskyld med hvorfor er det at du hele tiden smider et nyt link ind som du kalder “for fremtidige søgninger” når de link der er, i forvejen er korrekte. Det du linker til er uden info og de links som du tilsyneladende mener ikke er gode nok, de har netop al den brugbare info som vi skal bruge. 

Underligt det du gør - ja undskyld men der må da være andre der har bemærket det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 44 minutter siden:

Undskyld med hvorfor er det at du hele tiden smider et nyt link ind som du kalder “for fremtidige søgninger” når de link der er, i forvejen er korrekte. Det du linker til er uden info og de links som du tilsyneladende mener ikke er gode nok, de har netop al den brugbare info som vi skal bruge. 

Underligt det du gør - ja undskyld men der må da være andre der har bemærket det. 

Det er altså sådan noget Bette-Peter godt ka’ li’ at rode med .

Uden at ha’ talt efter , ku’ jeg godt forestille mig , at ud af de PT 2350 indlæg , han har skrevet , så er de 2000 nok af denne helt overflødige slags ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, 1 time siden:

jo jeg har også tænkt det, jeg kom i tvivl om jeg ikke linkede korrekt. men kunne ikke finde en fejl ved det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Listelømmel skrev, for 1 time siden:

Det sker jo ikke, og dette skriv er spild af tid - men shit den tosse burde komme i en offentlig gabestok!!

Den smukke lille spændende kvinde, åååh nej.

ja det er irriterende man ikke kan opføre sig med respekt, og overholde de regler pigen sætter.

hvis man absolut vil stikke fingre op,(eller hvad der er sket)  er der vel andre der tilbyder dette..

håber ikke hun bliver skræmt væk, for hun er bestemt et besøg værd, og hvis man behandler hende pænt får man en god behandling

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu tænder jeg ekstremt meget på at kunne tænde, den/de kvinder, jeg sexer med.

Er virkelig overrasket over de GP der evner at give slip, og bare nyde, når det i bund og grund handler om et tidsbegrænset besøg, og kvinden måske ved, der venter x antal kunder mere, selvsamme dag. 

Kæmpe respekt.

Har desværre aldrig haft fornøjelsen af at møde Lily, og får det sikkert heller aldrig, efter omtalte episode/overgreb. Man kan sagtens forstå (og  frygte ), at smukke Lily trækker stikket nu, eller måske ændre i sine ydelser.

En skam at de forhåbentlig få psykopater, lykkes med at "gemme sig" i ly af et tabuiseret erhverv.

Alt det bedste til dig, kære Lily.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Lily i går, og JA hun er helt fantastisk. Medlevende og nærværende på et helt andet niveau end jeg tidligere har oplevet ved piger som Silvia og Kaya - som ellers også er gode.

Lily er i en liga for sig selv, og ja, som en gættede, så var der en kunde dagen før jeg var der, der ikke helt kunne styre sig og netop brugte fingre. Det var hun naturligt nok sur og skuffet over. Dog tror jeg heldigvis ikke, at det har skræmt hende fra at fortsætte, og hun rejser hjem på ferie den 24/6 (var det vist nok) - så mon ikke hun kommer igen. Det håber jeg, og mange andre af "the good guys" at hun gør.

Hende skal vi passe på:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
YNWA skrev, for 6 timer siden:

@YNWA Jeg tror det har noget at gøre med at når pigen i dette tilfælde Lily tager hjem og så lukker sin profil midlertidig, så kan du ikke se hendes annonce ud fra linket TS har lavet, men det kan man så stadig fra Peter` link

Redigeret af Ham der gutten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, den 15.6.2024 at 23:39:

Men Lily var ubeskriveligt tæt på at jeg ikke kunne holde udløsningen tilbage.

Men et det ikke hendes formål til sidst, det er da sådan jeg forstår det hun skrive, i teksten neden under?

“building arousal until the wave of climax crushes over. building arousal until the wave of climax crushes over”

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 17 timer siden:

Men et det ikke hendes formål til sidst, det er da sådan jeg forstår det hun skrive, i teksten neden under?

“building arousal until the wave of climax crushes over. building arousal until the wave of climax crushes over”

Jo det er bestemt "hendes formål" da det er hvad langt de fleste ønsker. Men det er originalt ikke en del af tantra oplevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, den 15.6.2024 at 23:39:

Berører hun mellemkød og stjernen under sin behandling?

Pft.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ham der gutten skrev, den 17.6.2024 at 22:54:

@YNWA Jeg tror det har noget at gøre med at når pigen i dette tilfælde Lily tager hjem og så lukker sin profil midlertidig, så kan du ikke se hendes annonce ud fra linket TS har lavet, men det kan man så stadig fra Peter` link

Det er så lige modsat - Peters link stopper mens det andet stadig anviser :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sommer79 skrev, den 19.6.2024 at 10:20:

Jo det er bestemt "hendes formål" da det er hvad langt de fleste ønsker. Men det er originalt ikke en del af tantra oplevelsen.

Hun er mega dejlig. Besøgte hende sidste år. Men tænker ikke det har det fjerneste med tantra at gøre. 
Derfor er hun stadig helt unik med hvad hun formår 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kingdane68 skrev, den 17.6.2024 at 22:17:

Jeg besøgte Lily i går, og JA hun er helt fantastisk. Medlevende og nærværende på et helt andet niveau end jeg tidligere har oplevet ved piger som Silvia og Kaya - som ellers også er gode.

Dejligt vi har samme smag. Men hun når efter min mening slet ikke niveau med de to du nævner - og Silvia er i en helt uovertruffen klasse, i den del der omhandler lingam massage - og hun mestre det fantastiske at styre det begreb “edgeing” hvor hun holder en i et sanselig sted hvor hun bestemmer hvornår man skal komme :P

Redigeret af Greyman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Greyman skrev, for 19 timer siden:

Dejligt vi har samme smag. Men hun når efter min mening slet ikke niveau med de to du nævner - og Silvia er i en helt uovertruffen klasse, i den del der omhandler lingam massage - og hun mestre det fantastiske at styre det begreb “edgeing” hvor hun holder en i et sanselig sted hvor hun bestemmer hvornår man skal komme :P

Det er slet ikke min(e) oplevelser med Silvia - så vi må være enige om at være uenige - eller forskellige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, hun er altid en oplevelse værd

Ærgerligt hun ikke er i Aalborg som overskriften siger, men så må man overveje en tur til Aarhus for at komme under hendes lækre krop og kyndige hænder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...